Probleem met Freecom 4x DVD+/- RW Internal IDE

Pagina: 1
Acties:

• AgamemnonZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 22:33
Hoi,
Ik heb laats de Freecom 4x DVD+/- RW Internal IDE aangeschaft. In de PC gezet en alle bijbehorende brandsofware geinstalleerd. Probleem, Hij kan geen DVDs schrijven. Ik heb er verschillende DVD merken in gedaan (Philips +R, en de meegeleverde Primdisc +RW). CDs schrijven lukt wel maar als ik in Easy CD Creator 5 Basic (meegeleverd) een gegevens DVD wil schrijven staat er dat er geen ondersteunde DVD reconders zijn gevonden op mijn systeem. Vind het allemaal beetje vaag en heb niet echt een idee wat er aan de hand is.
De Firmware is 1.31, ik heb naast de DVD-Writer ook nog een CD-Writer die Nero 5.5 meegeleverd kreeg (deze versie ondersteund geen andere writers dan waar hij mee is meegeleverd). Ik draai XP.

Oftewel weet iemand wat er aan de hand is..? (ik werd niet veel wijzer uit vorige topics)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

See de FAQ op mijn website. De Freecom is een NEC-clone. Veel software, o.a. Easy CD Creator werken niet goed. Firmware updaten naar laatste versie en aanbevolen software installen kan geen kwaad ;) De oude software (Roxio, Nero etc.) allemaal uninstallen.

webOS all the way!