DPC vraagjes.....

Pagina: 1
Acties:

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 08:36
'llow

. * Nietzman gaat un DPC subteam aanmaken (komt ie zelf wel uit denk ik :) )

maar het gaat over een subteam met veel (200 zo'n beetje) computers school.... nu zijn er een paar vraagjes:

1. ik zie in de configuratie zown 'hidden run' oid staan.... is dan het koetje ook uit de startbalk (en ja ik weet dat proberen veel sneller is :) )

maar als hij verborgen is.. op welke manier zou men er dan achter komen dat er een koetje draait? (we hebben wel toestemming van systeembeheer, maar andere kindertjes zouden een koetje kunnen zien staan en het af kunnen sluiten)

2. werkt het door een lan of zijn er dan weer verschillende instellingen nodig?

3. De computers (rotte celeronnetjes met win95) lopen nogal eens vast.... als mister cow aan het crunchen is, en hij loopt vast... begint het koetje dan weer helemaal overnieuw? zou wel bummer zijn...

ik hoop dat de vragen begrijpbaar genoeg zijn :)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Let wel : Aanmaken subteam betekent NIET aanmaken team bij D-net.

1) Ja, hij is daar niet meer zichtbaar. Je kunt het zien aan de continue belasting (100%).

2) Door een lan hoort het gewoon te werken mits de computers op het lan wel internettoegang hebben.

3) Ja, in principe ben je dan kwijt wat je al hebt uitgerekend; maar er is een optie om een checkpoint file aan te laten maken.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Nietzman
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/7576 is de checkpoint file neem ik zo aan :)

Ik laat ze allemaal op een emailadres flushen, en geef hem dan een 'real name' oid :) subteam genoeg :)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Precies ! Succes en bedankt namens heel DPC ! :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Nietzman
Hoe effectief is het plaatsen van die checkpoint files eigenlijk?
Heeft iemand hier meer info over die files?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het is heel makkelijk om te zien of hij daadwerkelijk graast, als hij na installatie een buff-in.rc5 en een buff-out.rc5 aanmaakt weet je genoeg ;)

Verwijderd

De optie checkpoint maakt een bestandje ????.wu aan in de koe-dir. daarin slaat hij op hoever hij is met een bepaalde wu. Dit betekend dat hij niet helemaal overnieuw moet beginnen met die wu als de computer crashed.
Pagina: 1