[V&A]Product specificatie klopt niet *

Pagina: 1
Acties:

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
http://www.tweakers.net/aanbod/120481

Dit bericht gaat over een 4 ports netwerkkaart die ondersteund zou worden onder xp. Dat is dus absoluut niet waar, het apparaat is onder xp niet aan de praat te krijgen, staat ook niet vermeld op de site van de fabrikant zelf.

Daarnaast worden deze kaarten voor 50 euro's her en der doorverkocht.

150 euro vragen gecombineerd met de onjuiste omschrijving komt op mij over als oplichterij.

PS. dit product heeft een end of life kwalificatie en krijgt geen updates meer voor drivers e.d.

[ Voor 11% gewijzigd door Cyberdeck op 11-12-2003 09:17 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Had je beter hier kunnen plaatsen: Buyers Zone

Je hebt verder gelijk, er word op de site idd niet uitgelegd dat XP hem ondersteund
(or 500ms for Windows NT).
Windows®, UNIX® and real time operating systems (RTOS). Macintosh users please note that none of the ZX340Q series adapters support Mac OS, Mac OS X, or Mac OS X Server

[ Voor 85% gewijzigd door Outerspace op 11-12-2003 09:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024
whoops, sorrie je hebt gelijk.

Ik weet namelijk dat het niet aan de praat te krijgen is aangezien ik zelf ook ditzelfde apparaat via tweakers vraag en aanbod gekocht had (half jaar geleden tegen 50 euro) waarbij ook vermeld stond dat het ondersteund zou worden onder xp. Na zweet en tranen en allerlei topics en internet afgestruind te zijn ervan overtuigd dat het niet onder xp draait. Weer doorverkocht voor 50 euro waarbij ik de koper wel duidelijk gemeld heb dat het NIET onder xp draait en volgens de site wel onder 2000 maar ik daar geen garantie voor kan bieden aangezien het een end of life product. De koper gaf aan win2000 te draaien en dit risico wel wilde nemen.

[ Voor 92% gewijzigd door Cyberdeck op 11-12-2003 09:29 . Reden: extra toelochting ]

• Jaymz
  • Laatst online: 11-10 09:23

Jaymz

Keep on moving !

LA-> BZ :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik heb de referentie naar Windows XP verwijderd. Wat betreft de verkoopprijs dat is te bepalen door de koper en verkoper en niet door Tweakers.net. De prijs heb ik laten staan.

Ik heb de titel aangepast aangezien van oplichterij (nog) geen sprake is of word.

[ Voor 20% gewijzigd door Longbeard op 11-12-2003 10:00 ]