Toon posts:

Problemen met mijn nieuwe Numark TT1650

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dinsdag een Numark TT1650 gekocht, maar hij werk nog niet helemaal goed.
Als ik een plaat afspeel, zitten er kleine versnellingen in. Het geluid is dan heel opgefokt. Hij doen dit niet de hele tijd, want soms klinkt het wel normaal.
Heeft iemand ervaring met dit probleem, is een instelling niet goed. Of is de motor gewoon kapot/ niet goed "stationair" afgesteld.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:26
Waarschijnlijk een foutje in de aansturing. Mijn TT1650 draaide met de pitch-knop in het midden toch op -10%. Als ik 'm net er naast zette, werd het lampje groen en draaide 'ie normaal. En op 45 toeren wilde hij niet draaien.

Ik heb zo'n vermoeden dat de electronica in jouw TT1650 ook niet helemaal in orde is. Zou 'm gewoon even terugbrengen.

Punctuality is the politeness of kings

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

How to become a Dj... deel VIII Daar zit nogal wat volk wat zich bezighoud met platenspelers enzo.

Wat reviews over die TT: http://www.new-line.nl/webshop/reviews/read.asp?i=8470 Een slechte pitch word daar ook al genoemd door 2 van de 4 reviews

You don't need eyes to see, you need vision

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Tis een pisbak.

Klinkt mischien wel heel lullig maar meer kan ik er niet van maken.

Wat kun je het beste doen -> Als de donder terug naar degene waar je de draaitafel gekocht hebt en garantie gaan claimen en er niet zelf aan gaan prutsen want dan gaat het zeker mis.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

dit zag ik van ver aankomen :p

You don't need eyes to see, you need vision