Winamp bug terug in 5?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Lezzz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Topicstarter
Ik merk net op mijn nieuwe laptop dat zeer veel van mijn mp3's (allen LAME-encoded) clicks geven in Winamp 5.0 RC 10. In 2.91 zijn deze afwezig (3 heb ik niet geprobeerd, yuk!). Nu weet ik dat de Nitrane decoder (dus de in_mp3.dll) een hele tijd terug dezelfde problemen gaf in oudere versies van Winamp (voor 2.2 of zo, de zgn. Winamp bug). Is dit nu weer terug? Zowel GoT als andere searches geven geen info. Iemand iets hierop? Ik ga iig effe terug naar 2.xx tot 5.0 de gamma-status (gold dus) krijgt.

A pc is like a work of art; it's never finished

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 13:13
Probeer anders de output ff op Direct Sound output te zetten...

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Kix@$$ schreef op 11 december 2003 @ 01:26:
Probeer anders de output ff op Direct Sound output te zetten...
Dat is het niet, ik had net de output op waveOut gezet omdat DirectSound hetzelfde probleem gaf.

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Ik heb even versie 2.91 van in_mp3.dll geprobeerd in 5.0 in plaats van versie 3.0, maar dat is dus niet de oorzaak. Ik zal de output plugins eens gaan wisselen.
edit:
Goed, het ligt ook niet aan de output plugins. Zou het kunnen dat er nog een zodanige bug in deze RC zit (ik bedoel, het is post-beta, dus dan zou dat toch niet moeten mogen)?

[ Voor 38% gewijzigd door Lezzz op 11-12-2003 08:55 ]

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Hmmm ik heb dit geintje onder winAMP 5 dus ook, kwam laatst tot de ontdekking dattie dat alleen doet met MP3'tjes uit mijn collection die op minder dan 192 Kbit gesampled zijn..
Weird....

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:27
Lezzz schreef op 11 december 2003 @ 08:37:
Ik heb even versie 2.91 van in_mp3.dll geprobeerd in 5.0 in plaats van versie 3.0, maar dat is dus niet de oorzaak. Ik zal de output plugins eens gaan wisselen.
edit:
Goed, het ligt ook niet aan de output plugins. Zou het kunnen dat er nog een zodanige bug in deze RC zit (ik bedoel, het is post-beta, dus dan zou dat toch niet moeten mogen)?
Post-beta?

Tis nog steeds beta hoor dus hoezo zouden er geen bugs in kunnen/mogen voorkomen? :?

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Post-beta?

Tis nog steeds beta hoor dus hoezo zouden er geen bugs in kunnen/mogen voorkomen? :?
Goed, gezien de RC-status mogen er best nog fouten in zitten. Is er nog iemand die een relevante bijdrage kan leveren wat mijn probleem betreft?

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Hans.Solo schreef op 11 december 2003 @ 12:29:
Hmmm ik heb dit geintje onder winAMP 5 dus ook, kwam laatst tot de ontdekking dattie dat alleen doet met MP3'tjes uit mijn collection die op minder dan 192 Kbit gesampled zijn..
Weird....
Da's wel vaag, aangezien al mijn mp3's op 224 kbps zijn gecodeerd (LAME 3.93 High Quality). Ik zal eens een paar op 128 kbps maken en kijken wat het effect is.

Pagina: 1