Van het een op het andere moment kreeg ik de popup van norton, totaal onverwacht.
Volgens housecall onlinescan zit het virus in de virus definitions van norton
Ik heb verder niks bijzonders geïnstalleerd, maar vraag me toch echt af hoe dit kan.
Als je een geregistreerde versie van NAV hebt: ff contact opnemen met Symantec. Zullen ze ook wel willen weten. Misschien staat er zelfs iets over op hun website. En anders: tis een TMP file...niet echt zo erg om die weg te mikken dus. Maar klinkt alsof je ergens een worm hebt opgedaan Probeer voor de zekerheid ff wat andere scanners uit
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
heb ook het gevoel dat je een worm te pakken hebt of een vervelend virus die je norton antivirus wilt mollen zodat deze niet meer werkt. Gelukkig staat ie wel in een temp map dus je kunt het verwijderen. Echter denk ik zelf dat er ergens anders nog een lek moet zijn omdat op z'n minst al vreemd is dat ie in je update def map staat.
Met google en tucows kun je trojaan onderzoek progjes downloaden en uitproberen. Wie weet vindje daarmee je lek, denk dat erin de search ook wel het één en ander te vinden is. Of probeer de trial van kaspersky anti-virus das de beste virusscanner die op dit moment te krijgen is.