[Aanpassing] Ervaring met hardwareplatformen

Pagina: 1
Acties:

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Lieve Adjes, Beste,

Nu zat ik in mijn profiel te kijken of ik misschien iets kon bijwerken, kwam ik dit tegen:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bob.rijnaard/got/hwpf.jpg

Opzich niks mis mee toch? Maar hoe zit het met de Opteron en de Athlon 64 (FX)? Dit zijn toch wel platformen die apart te rekenen zijn i.v.m. de 64-bit structuur.

Een suggestie voor een kleine aanpassing :) .
offtopic:
Post ik hier wel helemaal clean? Ik heb hier nog nooit gepost en daarom ben ik erg trots op deze post :*)

edit:
Bedankt Roelant :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bobje op 10-12-2003 23:44 ]

• Bobje
Klein schopje :)

Zijn er crewmembers (van de FP) die deze suggestie in overleg nemen of over nagedacht hebben? Aangezien het toch om een goede verbetering zou gaan.
Ik heb een beetje het gevoelt dat er over mn suggestie is heen gekeken :'(.

[ Voor 6% gewijzigd door Bobje op 11-12-2003 18:38 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit wordt aangepast zodra een devver tijd heeft om dit aan te passen. Tot die tijd is het wachten. Het topic kicken is eerlijk gezegd niet nodig, aangezien de devvers hier regelmatig kijken :).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:11

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als er nog andere suggesties zijn voor nieuwe hardware platformen, besturingssystemen en programmeertalen dan kunnen die ook worden meegenomen.

• Bobje
Robin Vreuls schreef op 11 december 2003 @ 18:39:
Dit wordt aangepast zodra een devver tijd heeft om dit aan te passen. Tot die tijd is het wachten. Het topic kicken is eerlijk gezegd niet nodig, aangezien de devvers hier regelmatig kijken :).
Bedankt :). Zelf weet ik niet wie er in mijn topic kijkt. Het kon zijn dat er overheen gekeken was omdat dit topic dan wel gemoved is.
Femme schreef op 11 december 2003 @ 18:56:
Als er nog andere suggesties zijn voor nieuwe hardware platformen, besturingssystemen en programmeertalen dan kunnen die ook worden meegenomen.
Bepaalde platformen? Kan een iPaq (of andere vergelijkbaar voorwerp) tot een bepaalde categorie onderverdeeld worden? Het OS Pocket PC staat er wel bij.
Pagina: 1