Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meerdere fan's aansluiten op moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Go2MvR
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-03-2021
Waar kan ik kabeltjes voor fan's met molex aansluiting kopen die ik op de voeding van mijn pc kan aansluiten??? (8> (8> (8>

[ Voor 85% gewijzigd door Go2MvR op 11-12-2003 11:06 . Reden: Aanpassing ]

van-rijnsbergen.nl | LinkedIn

Verwijderd

op je moederbord zou ik niet doen, waarschijnlijk gaat er dan een printspoortje smelten. Gewoon op een Molex aansluiten, dat kan wel prima.

Verwijderd

Zolang je niet de snelheid van de fans wilt uitlezen kun je de meeste fans gewoon op je voeding aansluiten. En dan maar doorlussen :) :)
Wil je dit toch dan zul je denk ik moeten kijken naar bijvoorbeeld een DIGIDOC of bijvoorbeeld de airogate II van Coolermaster. :*)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Veel casefans hebben een verloopje naar een molex connector bijgeleverd, nix aan de hand dus :)

vb. Coolermaster Led fans en Akasa Led fans

Instagram / YouTube

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 19:16
Akasa heeft stille fans trouwens :)

En inclusief molex>fan kabeltje, fangrill en schroefjes B)

Verwijderd

bredend schreef op 10 december 2003 @ 23:37:
Akasa heeft stille fans trouwens :)

En inclusief molex>fan kabeltje, fangrill en schroefjes B)
Ik heb hier ook 4 akasa blue led fans, maar zo stil vind ik ze niet.. op 5 volt hoor je ze niet, maar op 12volt lijkt het alsof er een straaljager langs je raam komt.. :+ In mijn case (Sweex Xenon XB) zat al één fan ingebouwd, maar die is echt veel stiller, die hoor je zelfs op 12volt amper.. :)

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

en al kijk je naar de echte merken ,dan zit daar echt geen n00b molex nogwat ding aan hoor B)

gewoon lekker solderen

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

3BeerMaster3 schreef op 10 december 2003 @ 22:45:
Waar kan ik kabeltjes voor fan's met molex aansluiting kopen die ik op de voeding van mijn pc kan aansluiten??? (8> (8> (8>
Kijk even in de tweakers.net pricewatch: www.tweakers.net/pricewatch.

Onder Overclocking, Cooling & Mods: pricewatch: 4 naar 3 pins molex adapter

Succes! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.