Sommige plaatjes die ik als wallpaper wil gebruiken, vullen niet de hele breedte van de desktop op. Dan heb ik die wallpaper liever helemaal naar rechts geschoven, dan in het midden...zo zou ik m'n wallpaper EN m'n pictogrammen kunnen zien. Ik weiger m'n pictogrammen om de wallpaper heen te verplaatsen...gebruiksgemak gaat voor op uiterlijk.
Maar standaard kan je in Windows wallpapers alleen centreren, stretchen (verneukte aspect ratio) of tilen. Ik wil 'm gewoon link/rechts/boven/onder kunnen zetten!
Is daar geen oplossing voor? En dan het liefst (direct of indirect) in combinatie met een wallpaper changer
- de search bracht niks
- de wallpaper changers "Wallpaperchanger" en "Webshots" kunnen het niet
- Aligner werkt niet met Active Desktop. Dat zou betekenen dat ik alle wallpapers naar .BMP moet converteren...lekker niet dus.
Iemand een idee?
Maar standaard kan je in Windows wallpapers alleen centreren, stretchen (verneukte aspect ratio) of tilen. Ik wil 'm gewoon link/rechts/boven/onder kunnen zetten!
Is daar geen oplossing voor? En dan het liefst (direct of indirect) in combinatie met een wallpaper changer
- de search bracht niks
- de wallpaper changers "Wallpaperchanger" en "Webshots" kunnen het niet
- Aligner werkt niet met Active Desktop. Dat zou betekenen dat ik alle wallpapers naar .BMP moet converteren...lekker niet dus.
Iemand een idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Miletos op 10-12-2003 22:58 . Reden: rare typo ]