Ik heb onlangs een nieuwe CPU aangeschaft die de kerstman dit jaar bij me komt droppen 
mijn nieuwe speeltje is een Intel Pentium 4 2.80Ghz, 533Mhz, S-478, 512Kb, Box
Nu weet ik niet of deze processor ook Hyper-Threading Technology ondersteunt?
Volgens de intel pagina wordt Hyper-Threading Technology pas bij een cpu met een fsb van 800 MHz ondersteunt? mijn cpu zou dit dus niet ondersteunen.
Het rare is dat mijn mobo een Abit IT7-MAX2V2.0 wel Hyper-Threading Technology ondersteunt terwijl dit bord een Front Side Bus van 533/400 MHz heeft.
tijdens de aanschaf van mijn nieuwe cpu, (zit nog nie in me pc want santa moet nog komen
) is mij verteld dat een cpu met een fsb van 800 Mhz niet goed op mijn mobo zou lopen ???
om een lang verhaal kort te maken, heeft iemand een cpu die wel Hyper-Threading Technology ondersteunt maar op een fsb van 533 loopt.
En als mijn cpu dit niet ondersteunt, zal ik dit heeel erg missen ???
thnx
mijn nieuwe speeltje is een Intel Pentium 4 2.80Ghz, 533Mhz, S-478, 512Kb, Box
Nu weet ik niet of deze processor ook Hyper-Threading Technology ondersteunt?
Volgens de intel pagina wordt Hyper-Threading Technology pas bij een cpu met een fsb van 800 MHz ondersteunt? mijn cpu zou dit dus niet ondersteunen.
Het rare is dat mijn mobo een Abit IT7-MAX2V2.0 wel Hyper-Threading Technology ondersteunt terwijl dit bord een Front Side Bus van 533/400 MHz heeft.
tijdens de aanschaf van mijn nieuwe cpu, (zit nog nie in me pc want santa moet nog komen
om een lang verhaal kort te maken, heeft iemand een cpu die wel Hyper-Threading Technology ondersteunt maar op een fsb van 533 loopt.
En als mijn cpu dit niet ondersteunt, zal ik dit heeel erg missen ???
thnx