Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Kijk eens bij www.zerosix.nl, die hebben die dingen wel. Overigens, als iemand een KB of muis echt mee wil nemen wordt gewoon de kabel doorgeknipt hoor.
Ligt er gewoon aan hoe zuinig je op je spullen bent, hoe sterk je ze wilt beveiligen. In een (af)gesloten kast helpt ook al.
Tis btw jammer dat zoiets tegenwoordig nodig is.....
Ligt er gewoon aan hoe zuinig je op je spullen bent, hoe sterk je ze wilt beveiligen. In een (af)gesloten kast helpt ook al.
Tis btw jammer dat zoiets tegenwoordig nodig is.....
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Als ik mijn fantasie een beetje laat gaan kom ik toch uit op het idee voor een ingebouwde trackball+tobo in dik plexi wat niet mee te nemen is, of geen muis maar een toushscreen. Ik denk dat je alles goed moet verstoppen want ik denk ook van dat een dief (zo noem ik die gene die een muis what ever wil jatten) echt wel de draadjes door knipt.
Klikkerdeklik
Klikkerdeklik
[ Voor 38% gewijzigd door Meneer aard op 10-12-2003 22:07 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Waarom zou een dief de draad doorknippen?
Wat moet ie in godsnaam met zo'n ding zonder stekker? Als ie zo'n ding er daarna er weer zelf aan moet gaan zetten lijkt me dat zonde van de moeite.
Tsja wat moet ik zeggen; D`r loppen gekken rond in de wereld die een moord doen voor een muis denk ik (niet kunnen betalen of sow).cryforhelp schreef op 10 december 2003 @ 22:13:
Waarom zou een dief de draad doorknippen?Wat moet ie in godsnaam met zo'n ding zonder stekker? Als ie zo'n ding er daarna er weer zelf aan moet gaan zetten lijkt me dat zonde van de moeite.
Idd, ga maar eens op een flinke school bij de helpdesk vragen wat er zoal gejat wordt...een slimme systeembeheerder daar lijmt zelfs zijn muizen vast, zodat de balletjes er niet uit gejat worden.Meneer aard schreef op 10 december 2003 @ 22:16:
[...]
Tsja wat moet ik zeggen; D`r loppen gekken rond in de wereld die een moord doen voor een muis denk ik (niet kunnen betalen of sow).
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Lang leve de optische muisjes zou ik dan zeggen; Ik weet het nog van verleden jaar op school moesten we elke muis op de rug neer leggen met de bal in het zicht. Als er een bal ontbrak dan mocht niemand meer het lokaal uit/ in. Maar goed er moet toch iets te bedenken zijnThe_Eagle schreef op 10 december 2003 @ 23:49:
[...]
Idd, ga maar eens op een flinke school bij de helpdesk vragen wat er zoal gejat wordt...een slimme systeembeheerder daar lijmt zelfs zijn muizen vast, zodat de balletjes er niet uit gejat worden.
Pagina: 1