"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Rechtermuisklik ergens in het venster waar de dirs en bestanden staan (niet OP een bestands- of map naam, maar ergens in het witte gedeelte. Dan zie je in het menu iets staan van "Arrange icons by" (ik heb een Engelstalige Windows) Dan kun je op iets anders sorteren, bestandsnaam enzo. Het lijkt er bij jou op, dat het op type of datum gewijzigd of zo gesorteerd is
[ Voor 5% gewijzigd door Yngwie- op 10-12-2003 21:37 ]
In het nederlands het dat overigens 'bestanden schikken op' (mocht je dit topic lezen en hetzelfde hebben met een nederlandse windows). Als je vervolgens naam/name kiest moet hij in principe weer netjes sorteren
OS in titel gezet + fix zodat het aan de policy voldoet 
Windows Operated Systems - Policy
volgende keer zelf even aan denken aub
Windows Operated Systems - Policy
volgende keer zelf even aan denken aub
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
als ik dat schikken op ... doe komt het goed, maar zodra ik het venter dan sluit en weer open staat het weer verkeerd 
kun je dit ergens als default instellen? scheelt iederen weer weer een aantal muisklikken.
heb trouwens engelse versie
WOEI!!!
kwam net zo'n optie tegen "apply to all folders" *klik* en alles klopt nu weer gelukkig \o/
kun je dit ergens als default instellen? scheelt iederen weer weer een aantal muisklikken.
heb trouwens engelse versie
WOEI!!!
kwam net zo'n optie tegen "apply to all folders" *klik* en alles klopt nu weer gelukkig \o/
[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 11-12-2003 19:32 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!