Toon posts:

Kt7Turbo+1200@1404 pc100

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn processor tot 1404 kunnen overclocken met pc 100 geheugen op een kt7turbo rev.3 moederbord, alhoeweel hij op 1391 stabiel(er) draait maar nou is mijn vraag wat zouden jullie mij aanraden om hem nog verder te pushen.
-133 geheugen
oké, maar gewoon met m'n pc100 geheugen, Kan ik wat instellingen in m'n bios veranderen dat m'n geheugen beter blijft werken en ik m'n fsb nog hoger kan krijgen. fsb is nu op 107 en multiplier op 13.
Ik heb nog niets aan m'n thunderbird 1200 gedaan, dus weet niet of deze locked/unlocked is.

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:46
wat kun je nog verder doen....
een nieuw moederbord kopen +processor >:) .
neeh zouk niet weten als hij onstabiel wordt kun je denk ik verder niks meer doen en volgens mij is hij al unlocked.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tja, denk dat hij al aardig aan zijn max zit! Maar voltmods/liquid cooling enzo willen vaak best wel helpen :-)

There is no place like ::1

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft niks te maken met Processors, Mobo's & Geheugen, aangezien je geen technische problemen hebt met jouw CPU/geheugen/mobo :) Kijk eens rond in Die-Hard Overclocking & Cooling en lees vooral de FAQ aldaar door. Daarin staan de overclocking basics beschreven en er zal een wereld voor jou opengaan ;)

Dit topic is gesloten.