Toon posts:

Hoe een topic terug te vinden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi all!
Tijdje geleden dat ik hier voor het laatst was. Zelfs zo'n tijd dat ik maar ff nieuwe account heb moeten aanmaken.
Maar, vraagje: ik krijg op een site die ik heb gemaakt (site waar je Balkenende kan ver/hervormen) opeens een ware stortvloed vanaf een forum hier (wat uiteraard prima is :) . Alleen kan ik em met geen mogelijkheid vinden. Tracker op site (http://extremetracking.com/open;ref1?login=hervorm) geeft aan dat al de hits van topic 846629 komen. Wie kan mij wijzen welk draadje dat is? Ben ijdel genoeg om te willen zien hoe die vloed nou komt ;)

Menno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Staat in de huiskamer. Daar kan jij nog niet in.

Er wordt flink gebruik gemaakt van je website inderdaad....

offtopic:
Mijn creatie:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wfvn2/balkendevil.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door WFvN op 10-12-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 11:09
Dat lijkt mij een topic in de HK of A61, gezien de melding die ik hier krijg. Daar kan jij nu nog niet in. Iemand zal je site ontdekt hebben en hem daar gepost hebben, en hij lijkt nogal wat succes te hebben.

Trouwens, nieuwe accounts aanmaken, mag niet hé? :)

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
coubertin119 schreef op 10 december 2003 @ 21:03:
Dat lijkt mij een topic in de HK of A61, gezien de melding die ik hier krijg. Daar kan jij nu nog niet in. Iemand zal je site ontdekt hebben en hem daar gepost hebben, en hij lijkt nogal wat succes te hebben.

Trouwens, nieuwe accounts aanmaken, mag niet hé? :)
Ik mag nog niet in de huiskamer? ;( :'(
Maar site is idd nogal een succes .... begon als een grapje voor paar vrienden en trekt de laatste 2 dagen over de 1000 bezoekers.
Enne, moest wel nieuwe account aanmaken: wist niet meer welk mail adres ik had gebruikt, noch m'n gebruikersnaam, noch m'n password :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:49

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 21:10:
[...]

Maar site is idd nogal een succes .... begon als een grapje voor paar vrienden en trekt de laatste 2 dagen over de 1000 bezoekers.
Enne, moest wel nieuwe account aanmaken: wist niet meer welk mail adres ik had gebruikt, noch m'n gebruikersnaam, noch m'n password :?
Misschien is er een modje wel zo lief om wat onderzoek te doen? :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik kan in ieder geval niks vinden gebaseerd op huidige IP, gebruikersnaam en mailadres.

edit:
Anders verzamel je even alle mailadressen die je ooit had gebruikt en stuur je die eventueel mijn kant op (mijn adres staat in mijn profile), dan zal ik het verder uitzoeken ;)

[ Voor 57% gewijzigd door BalusC op 10-12-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 21:10:
[...]

En volgens BalusC ook niet met hetzelfde IP adres aangemaakt, kortom, ik denk dat het dan geen ramp is dat je een nieuw account hebt aangemaakt. Maar goed, crew kan er anders over denken :P

Over je topic: Het staat in de huiskamer en een kleine 30 reactie's tot nu toe. Helaas idd geen toegang tot de HK en dat kan nog wel even duren. Als al de HK gebruikers je site gebruiken kan het soms een duur grapje worden dus kan je het sluiten, al wil je dat natuurlijk niet ;). Uitzondering maakt de crew meestal niet (zeg maar nooit :P ) met HK toegang.

Kortom, geduldig wachten totdat je met 80.000 wel in de HK mag als je het dan nog wilt weten. Dan moet je wel ongeveer 50 posts hebben gemaakt anders kunnen ze je niet beoordelen :)

Verwijderd

Topicstarter
We Are Borg schreef op 10 december 2003 @ 21:40:
[...]

En volgens BalusC ook niet met hetzelfde IP adres aangemaakt, kortom, ik denk dat het dan geen ramp is dat je een nieuw account hebt aangemaakt. Maar goed, crew kan er anders over denken :P
Had ook niet anders gekund: ik zat toen nog bij Multikabel en dat werd Chello en nu heb ik inmiddels Demon DSL 8192/1024.
Over je topic: Het staat in de huiskamer en een kleine 30 reactie's tot nu toe. Helaas idd geen toegang tot de HK en dat kan nog wel even duren. Als al de HK gebruikers je site gebruiken kan het soms een duur grapje worden dus kan je het sluiten, al wil je dat natuurlijk niet ;). Uitzondering maakt de crew meestal niet (zeg maar nooit :P ) met HK toegang.

Kortom, geduldig wachten totdat je met 80.000 wel in de HK mag als je het dan nog wilt weten. Dan moet je wel ongeveer 50 posts hebben gemaakt anders kunnen ze je niet beoordelen :)
AH ok, de huiskamer is een deel voor (min of meer) oudgedienden? En nah, zal wel meevallen. Site is gehost door Demon met een Office account. Maar heb voor de zekerheid toch maar ff mailtje gestuurd aan ze of de data limiet nu niet erg in de buurt komt :X

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 09:45:

AH ok, de huiskamer is een deel voor (min of meer) oudgedienden?
Niet echt ;). Lees [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-70.000***[/rml] maar door hoe je over een tijdje toegang kunt krijgen. Niet alleen de oude rotten mogen in de HK :P
Pagina: 1