intertoys shop suryey

Pagina: 1
Acties:

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:36
bullshit alert op http://tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=1345

(ps: bij bart smit hebben ze 10x TDK 74 min voor 17,50. Kwam ik achter nadat ik er bij de V&D 25 piek voor betaald had :+) )

Verwijderd

intertoys is verplaatst naar /dev/null :)

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

bullshit alert
Wat is dit nou weer voor ge-eikel? Je maakt je mede-tweakers attent op goedkope CDtjes en dan rent er iemand met zijn vingertje in de lucht naar Adjes omdat ie alleen 'echte' winkels in de shopsurvey wil hebben?

Zielig. En waar denkt RobinVR dan vervolgens de motivatie vandaan te halen de boel ook echt te verwijderen? Maakt me erg nieuwgierig... Verder erg sympa dat de pricewatch-entry meteen ook maar verwijderd is! :r
(ps: bij bart smit hebben ze 10x TDK 74 min voor 17,50. Kwam ik achter nadat ik er bij de V&D 25 piek voor betaald had )
Dat was dus het idee achter pricewatch/ shopsurvey dacht ik :? Vind ik 10x Imation (3M) 80 min voor 15,80 toch een betere deal... Kan Robin hier even een reaxie op geven misschien?

Zoef

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

^ Toch zou een reactie gewaardeerd worden...

edit:
hmm, je e-mail (rootseler at t.net) lijkt niet te werken Robin?

Zoef

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op donderdag 14 december 2000 13:18 schreef Zpottr het volgende:
^ Toch zou een reactie gewaardeerd worden...
cool icon :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je maakt je mede-tweakers attent op goedkope CDtjes en dan rent er iemand met zijn vingertje in de lucht naar Adjes omdat ie alleen 'echte' winkels in de shopsurvey wil hebben?
Ik heb niet kunnen lezen wat er in die ss posting stond, maar als het de bedoeling was om 'tweakers atent te maken op goedkope CDtjes' dan hoort 't niet in de Shop Survey thuis.
Pagina: 1