Policy Shop Survey

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Leuk, mijn topic wordt dichtgegooid maar zeg nou gewoon wat er aan de hand is, want ik kan die policy nergens vinden, behalve de paar regeltjes die gegeven worden:
Een goede Shop Survey beoordeling, hoe doe ik dat nou het beste?

Zorg ervoor dat je altijd netjes blijft met je formulering van je beoordeling; met vloeken en schelden kom je nergens en je beoordeling zal dan ook verwijderd worden. Als je cijfers gaat geven bij een beoordeling, wees dan ook realistisch in de cijfers die je geeft. Dat wil dus zeggen dat als een shop je goed te woord heeft gestaan en alles netjes afgehandeld heeft, je niet gelijk met tienen in je beoordeling hoeft te gaan strooien om te laten zien dat het een superwinkel is. Hetzelfde geldt dus voor een shop die in gebreke is gebleven door (te) laat te zijn met reageren of dat je heb mogen genieten van een slechte afhandeling. Daarbij hoef je dus ook niet gelijk met vieren te gaan strooien. Wees dus zeker van je zaak en geef de Shop ook daadwerkelijk de realistische cijfers die ze verdienen. Zorg er ook voor dat je beoordeling goed onderbouwd is.
Volgens mij voldoe ik hieraan.
Wat moet ik nou in een survey zetten?

In een survey zien wij graag terug wat je precies hebt besteld, of het personeel jou goed te woord heeft gestaan, hoelang de bestelling onderweg was en in wat voor een staat deze is aangekomen. Het moet niet zo zijn dat er een survey wordt plaatst met daarin "dit is een goeie winkel" of "wat een #%*$ shop", want deze geven geen compleet beeld van hoe een winkel nou werkt of zaken afhandelt. Als bovenstaande punten in je survey worden verwoord en deze ook daarnaar beoordeelt, weten de bezoekers met wat voor een shop zij te maken hebben.
Naar mijn mening ook hieraan.
Mag ik ook reageren op beoordelingen van anderen?

De Shop Survey is bedoeld om de eigen ervarigen met een shop kenbaar te maken. Om te voorkomen dat de Shop Survey wordt ondermijnd door niet ter zake doende discussies tussen onderlinge bezoekers, is het niet toegestaan om op de surveys van anderen te reageren.
Is meteen na eerste communicatie verwijderd.

En Roelant, je bent niet bereikbaar want je mail is onbekend dus ik kan jou er ook niet om vragen. Dus nogmaals mijn verzoek: Kan iemand concreet aangeven wat er nou precies mis is met mijn posting zonder het meteen af te kappen want ik bedoel het serieus.

Ik had niet de indruk dat de discussie die ik opende verkeerd was dus ik zou het fijn vinden als het slot van dat topic af gaat. Bovendien is het ook erg autoritair om gewoon de zaak dicht te knallen want uit het feit dat ik al een dag bezig ben met het posten van dat bericht geeft aan dat ik de policy al gelezen heb en dat ik m'n best doe om de zaak aan te passen. Wees dan constructief en geef een argument.

Referentie:

Shop Survey: Ik vind niet dat ik redelijk behandeld word./

[ Voor 66% gewijzigd door Toink op 10-12-2003 21:04 ]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie een patroon hier B).

Als een reactie wordt verwijderd, dan is het not done om zelf maar even te bepalen dat je het daar niet mee eens bent, en zelf maar even een nieuwe te plaatsen.

Als een topic wordt afgesloten, dan is het not done om zelf maar even te bepalen dat je het daar niet mee eens bent, en zelf maar even een nieuwe te openen.

Zo werken wij hier niet. En mocht je het nog niet doorhebben: dit is onze community, wij bepalen de spelregels, niet jij.

Beschouw dit als een waarschuwing, als je nu wéér een topic opent, wordt je account geblokkeert. Je kunt per e-mail contact met mij opnemen op roelant [at] tweakers [dot] net, als je denkt je te moeten beklagen over het functioneren van Longbeard.

Dit topic is gesloten.