CD-rom en CD-RW ineens weg :S

Pagina: 1
Acties:

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik wilde gister een CD branden, blijkt dat m'n CD-rom en RW ineens gewoon verdwenen zijn uit Windows:S

Ik keek in apparaat beheer, en daar stond inderdaad zo'n geel dingetje voor de beide apparaten... Ik heb ze toen verwijderd, en opnieuw opgestart. En inderdaad, windows gaf aan; nieuwe hardware gevonden. Maar toen ging ik kijken bij deze computer, maar ze stonden er nog steeds niet bij :'(

Watmoet ik nu doen??

Ik heb alle overbodige rommel met regcleaner uit het register verwijderd.... Ook op virussen en spyware gescand, maar dat leverde ook niets op.

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

Even de search gebruiken, is hier al eerder langs gekomen. Ik weet de oplossing niet meer , maar het betekent dus een probleem met de IDE-drivers of met de (al bezette) interrupts.
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

Heb je hardware geplaatst in de PC-kast ? Kan zijn dat je daarbij de kabel hebt losgemaakt (is me tenminste een keer overkomen).

Welkom (enne ... de huisregels gelezen? doen hoor :) )
Gefeliciteerd !

[ Voor 87% gewijzigd door Brothar op 10-12-2003 21:13 ]

eagle

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Brothar schreef op 10 december 2003 @ 20:55:
Even de search gebruiken, is hier al eerder langs gekomen. Ik weet de oplossing niet meer , maar het betekent dus een probleem met de IDE-drivers of met de (al bezette) interrupts.
Owja ok zal ff zoeken... Ben hier nieuw trouwens!

EDIT:

Heb gezocht, en al hoewel ik er geen hol van begreep, keek ik ff in m'n register, en zag ik elby staan, en i kdacht "hey clonecd". Die heb ik verwijderd.... Nu doet ie het weer..!!!

[ Voor 23% gewijzigd door Gumball op 10-12-2003 21:09 ]