Vastloper bij bepaalde spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoi, hoop dat dit goed staat ben nieuw hier :)

Ikke blij met me Amd athlon 1800 xp+ met K7 serie voeding
Gigabyte GA-7VT600 mobo
512 mb ddr 333 ram
Geforce3 ti200
Windows XP
Afijn lang voor gespaard enzo..je kent dat wel...ik zet NFSU erop...Age of Mythology...ga spelen..na tijdje loopt het kreng vast...
Ik vraag wat rond op msn verwijst een vriend me naar dit forum ik kijken...ja t lijkt er wel op maar toch niet helemaal
Ik check me temperatuur in BIOS van de CPU rond de 85 graden...lijkt mij beetje hoog maar t zal allemaal wel..Fan rpm is rond de 2900
Hmz minder zwaar spel proberen: Counter-Strike..maar nee hoor...

Bij elk (3d)spel wat ik doe loopt de computer vast (freeze van het scherm) 9 vd 10x en die 1 vd 10 keer reboot ie automatisch...vage zooi
HELLUP!

Verwijderd

Heb je al de nieuwste drivers geinstalleerd voor je Vid. Kaart? 9vande10 keer ligt het namelijk daaraan :)

www.nvidia.com

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:16

momania

iPhone 30! Bam!

Tja, je bent aardig compleet met je informatie, maar je topic staat hier niet goed ;)

Die temeratuur is iets om je zorgen over te maken.
Je krijgt waarschijnlijk een BSOD waarna je systeem gaat rebooten.

Hoe je die BSOD kan laten staat kan je hier vinden: Windows Operated Systems - FAQ
Dan kan je met die informatie dit doornemen om je probleem te achterhalen:
Windows XP en 2000 BSOD guide

Verder is dit ook een interessante om door te nemen: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Zorg dus dat je komt te weten waar je probleem zit en als je er niet uit komt, kan je in het juiste subforum een nieuw topic openen.
Let dan nog wel even goed op het volgende:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Succes ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.