Cooler op P100 nodig ?

Pagina: 1
Acties:

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb hier nog een oude P100 staan waarvan de cooler het aan het begeven is. Hij maakt echt enorm veel lawaai. Ik vroeg mij eigenlijk af of ik dat ding niet gewoon er af kan halen en hem kan gebruiken zonder koeling.

Of weet iemand een winkel waar ze nog ouderwetse coolertjes verkopen?

Verwijderd

Pentium 100 , da draait zonder ne fan ze . En as ge ne nieuwe koeler wilt , koop zo'n CoolerMaster voor K6 processors , opast perfect en kun je je CPU gelijk overklokken tot 200 of 233 Mhz !

• BartV
  • Laatst online: 09:07
Ik heb hier ook een P100 staan.
Ik heb hem ook ooit eens zonder koeler laten draaien een nacht omdat hij ook zoveel lawaai maakte >:)

Volgende ochtend blijkt dat het koellichaam dus niet goed vast zat. Die was er dus afgedonderd! |:(

Gelukkig niks aan het handje. Comp draaide nog als een zonnetje. Sindsdien wel weer de koeler aangezet, want zonder de koeler wordt hij wel gloeiend heet. Koeler draait nu alleen op 5 volt, en niet op 12 volt :P

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 11:31 schreef real_raichu70 het volgende:
Pentium 100 , da draait zonder ne fan ze . En as ge ne nieuwe koeler wilt
Erm hihih :7

• waslijn
Bij mij heeft hij ook wel eens zonder coolfan gedraaid omdat hij er ook was afgedonderd :).

Hij wordt ook bij mij echt heel erg heet.

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 19:59

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

je kan ook even naar een groot koelblok zoeken, dan hoef je geen acteive fan te gebruiken, wel zo stil

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een pentium 100 moet wel gekoeld worden, maar dit hoeft geen actieve koeler te zijn. Een groot koellichaam voldoet prima voor een p100.

• waslijn
Iemand enig idee waar ik zo'n socket 5 cooler kan kopen?

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
IK geloof dat Socket5 net zo groot is als Socket7 en Socket370. Alles zou dus moeten passen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• waslijn
Thnx a lot !!

Ga meteen ff een cheap coolertje halen :)
Pagina: 1