Hoi Mensen,
Dit is het verhaal:
Ik heb een windows 98 systeem geupdate naar een windows 2000 systeem.
Na de instalatie komt hij nu met wat rare fouten waarvan ik zo ten eerste niet veel van snap. misschien jullie wel!!
Hij geeft ten eerste elke keer een melding dat die bestanden heeft aangetroffen die die wil verversen. Hiervoor vraagt die de win2k cd. maar nadat je hem er in gestopt hebt begint die wat te kopieren naar de hdd, alleen even later krijg je die melding weer.
De melding komt niet wanneer je een bepaalde handeling doet.
Verder als ik een spel wil opstarten, stop die bij het splash screen.(het opstart scherm van het spel)
In het logboek staan de volgende fouten:
-Kan i/o besturinginformatie van NBT-apparaat niet lezen.
-Beschadigd blok in apparaat \device\cdrom01
Ik zie het wel als jullie antwoorden of vragen hebben, ik heb controleer de topic de hele avond dus ik zal gelijk reageren.
Alvast heel erg bedankt.
Groeten Ivo
Dit is het verhaal:
Ik heb een windows 98 systeem geupdate naar een windows 2000 systeem.
Na de instalatie komt hij nu met wat rare fouten waarvan ik zo ten eerste niet veel van snap. misschien jullie wel!!
Hij geeft ten eerste elke keer een melding dat die bestanden heeft aangetroffen die die wil verversen. Hiervoor vraagt die de win2k cd. maar nadat je hem er in gestopt hebt begint die wat te kopieren naar de hdd, alleen even later krijg je die melding weer.
De melding komt niet wanneer je een bepaalde handeling doet.
Verder als ik een spel wil opstarten, stop die bij het splash screen.(het opstart scherm van het spel)
In het logboek staan de volgende fouten:
-Kan i/o besturinginformatie van NBT-apparaat niet lezen.
-Beschadigd blok in apparaat \device\cdrom01
Ik zie het wel als jullie antwoorden of vragen hebben, ik heb controleer de topic de hele avond dus ik zal gelijk reageren.
Alvast heel erg bedankt.
Groeten Ivo