snelkoppeling favoriet werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
hallo,

als ik in internet explorer een favorieten maak en die vervolgens naar mijn bureaublad kopieer en hem dan wil starten via die snelkoppeling, dan werkt die niet. Dan krijg ik de melding dat er geen programma aan gekoppeld is terwijl er wel een icoontje van internet explorer op de snelkoppeling staat vermeld. Dus de snelkoppeling is wel gekoppeld aan html files.
Weet iemand hoe dit kan?

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Het bestand draagt ook de extensie .url? Verder, kan je de melding misschien posten hier (in een screenshot)?

Tevens: wat heb je al geprobeerd en waar heb je al naar gezocht, anders wordt het nogal gissen :)

Werkt de favoriet wel in IE zelf?

Verwijderd

Ja,precies wat G33rt zegt,werkt ie in IE wel?
En hoe bedoel je kopieren?Je opent je faforieten>rechtermuistknop op betreffende link>kopieren naar>bureablad ?
Want bij mij doet ie dat namelijk wel gewoon... :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 21:44 ]

• saxion
de extensie is gewoon .html. Als ik in iexplorer op de favoriet klik dan doet hij het ook gewoon maar niet (buiten) het programma om. En iok heb het gewoon gekopieerd via Kriby's manier. Dat moet gewoon werken. Werkt namelijk ook op andere pc. tevens heb ik gekeken of de html gekoppeld is aan programma en dat is ook zo.
ik snap er niks van.
De melding is een waarschuwingsscherm met de melding dat er geen programma aan is gekoppeld en dat je dit moet wijzigen via tabblad bestandstyoen in mapopties. |:(

Verwijderd

"de extensie is gewoon .html".
Bij mijn weten eindigen dit soort linkjes niet op .html, want je wil een link naar een pagina, niet de pagina zelf....
Als ik een shortcut naar tweakers op m'n desktop maak (rechtsklikken, new shortcut) of de link naar tweakers naar mn desktop kopieer, krijg ik "zo'n IE icoon", maar hij heet toch echt tweakers.net, geen tweakers.html

• saxion
is maar net welke pagina hij verwijst. kan bv. ook www.tweakers.net/index.html zijn.
Moet gewoon horen te werken.

• saxion
saxion schreef op 12 december 2003 @ 16:21:
is maar net welke pagina hij verwijst. kan bv. ook www.tweakers.net/index.html (bestaat niet )
zijn.
Moet gewoon horen te werken.

Pagina: 1