clarisworks bestanden met appleWorks

Pagina: 1
Acties:

• Bent
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02-2025
Ik heb sinds kort een nieuwe apple G5 sinds mijn vorige apple het niet meer goed doet. op mijn oude apple werkte ik met ClarisWorks en dus zijn al mijn documenten opgeslagen als .cwk Nu staat er natuurlijk geen uigebrijd tekstverwerkings programma op een nieuwe apple. Wel staat er een Teksteditor op die helaas geen .cwk bestanden kan openen. Ik moet dus een nieuw programma kopen. Ik heb op de apple store gezien dan er een zogeanaamd programa AppleWorks is. Nu heb ik daar verder geen ervaringen mee en weet ik ook niet of dat .cwk bestanden kan openen. dit kon ik ook niet vinden na lang zoeken dus.....
en verder heeft er iemand ervaring met AppleWorks? is het idd gewoon een goed tekstverwerkings programma of is het hoofdzakelijk ergens anders voor bedoeld?

alvast bedankt

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

Ik heb AppleWorks. Als je het echt wil weten, kan je me een voorbeeld bestand sturen, en dan kijk of het werkt...
Maar, zover ik weet is AW voorzien van een 'shitload' aan conversietools, en zou het geen enkel probleem hoeven te zijn.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als ik op deze site dan lijkt het te kunnen: http://filext.com/detaill...detail=.cwk&Submit3=Go%21 :)