Internet valt na een tijdje weg (lokaal probleem)

Pagina: 1
Acties:

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 10:16
sinds ik XP opnieuw geinstalleerd heb kan ik na een poosje te hebben geinternet geen pagina meer openen. De pagina's worden wel geladen en links onderin staat "done" maar m'n scherm is helemaal wit. Een poosje hierna laad internet explorer helemaal niks meer. MSN en Outlook blijven het gewoon doen. Enkel een reboot brengt mijn internet weer op gang.

Enkel client 4 heeft dit probleem, alle andere pc's werken zonder problemen, het ligt dus echt aan mijn pc en niet aan het netwerk, router of ADSL modem.

Ik ben al een paar dagen het internet aan het afstruinen op zoek naar een oplossing maar kan niks vinden.

Ook heb ik al verschillende drivers geprobeerd (van de Asus CD en van de website) voor mijn onboard NIC (3com Gigabit LOM 3c940) (op Asus P4C800 Deluxe) maar dit maakt niks uit....

Verwijderd

Probeer eens mozilla (of een andere browser), weet je in ieder geval of het aan IE ligt.
(Je hebt natuurlijk na de installatie eerst windowsupdate alles laten updaten, toch?)
Het ligt waarschijnlijk niet aan je drivers, want je zegt zelf al dat je MSN en Outlook wel gewoon blijven werken.

Verwijderd

Lijkt een browser probleem//

Is ie wel geupdate(versie 6)?

• htf99
alle updates die via windows update binnen komen zitten erop. Internet heeft altijd goed gewerkt tot de verse install van XP.

• htf99
MSN werkt ook niet meer dus ligt niet aan IE...

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hier stond BS

Probeer zoals al geopperd Mozilla even om te testen.

Edit: zodra het internet dood is, kan je dan wel pingen naar bv www.tweakers.net?

[ Voor 76% gewijzigd door Mike Jarod op 19-12-2003 22:47 ]

• htf99
Hoe ping ik een website dan??

Ik heb vandaag xp helemaal opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook niet. Het wordt eigenlijk alleen maar erger. IE crashed nu gewoon en als ik via verkenner m'n netwerk probeer te benaderen crashed deze ook. Taak beeindigen helpt ook niet, krijg met geen mogelijkheid het IE venster weg. Alleen Outlook blijft met het internet verbonden.
Pagina: 1