Ik heb ongeveer 80 adressen ingetikt in wordpad, ik wil ze nu uitprinten op etiketten (14 in 2 rijen van zeven) op Decadry.com heb ik het juiste formaat opgezocht wat op de stickers stond, en een etiketten plugin gedownload voor word(staat op andere pc) is word 2000. het was 105.0 x 39.0 mm en als code OLW-4786/DLW-1786, nou ging allemaal prachtig, totdat het op printen aankwam, je hebt 2 mogelijkheden of een adres op alle etiketten of hij begint bij elk etiket je adressen bestand zo als het in word staat te printen, oftewel op elk etiket het 1e en de helft van het 2e adres op 1 sticker en dan overal hetzelfde!!!!!!!!
ik ben al 2.5 uur bezig ik word nu echt knettergek, heeft iemand hier ervaring mee of een programma waar je zo kan knippen en plakken zodattie netjes alle adressen in een vakje zet en je zo kan printen zonder geklojo!
ik ben al 2.5 uur bezig ik word nu echt knettergek, heeft iemand hier ervaring mee of een programma waar je zo kan knippen en plakken zodattie netjes alle adressen in een vakje zet en je zo kan printen zonder geklojo!