Is misschien een beetje dom een er een nieuw topic over te openen maar ik ben op zoek naar deze case Chieftec DX-01BD-U Zwart. Een link voor het plaatje: http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=274. Ik heb deze case gezien voor 57€ maar deze konden ze niet leveren voor 26 december. Weten jullie waar ik deze case kan vinden voor 57€ en die ik heb VOOR 26 december. Ik heb de pricewatch op tweakers al gezien
1; brakke link
2; via de privewatch, en dan bepaalde winkels ff opbellen en vragen of ze die nog hebben?
2; via de privewatch, en dan bepaalde winkels ff opbellen en vragen of ze die nog hebben?
even die punt aan het einde van de URL weglaten en dan werkt 'ie. Verder geldt inderdaad: check de Pricewatch.
Er zijn een paar duitse leveranciers die 'm nu voor 49 leveren, inclusief voeding. Maar wie dat precies zijn weet ik zo niet. misschien is er een soort Twiekersch.de/Preisewatsch
Er zijn een paar duitse leveranciers die 'm nu voor 49 leveren, inclusief voeding. Maar wie dat precies zijn weet ik zo niet. misschien is er een soort Twiekersch.de/Preisewatsch
Punctuality is the politeness of kings
Ik neem aan dat die shop waar je hem zeg niet gelijk is aan de shop van die link? Daar staat € 69,90
Pricewatch 
Perfect Systems heeft 'm voor 58 euro, Challenge Computers voor 63 en Salland voor 65. Als het echt zo belangrijk is dat ie er voor 26 december is kan je die 5 euro extra ook vast wel missen, anders moet je maar lekker wachten
Perfect Systems heeft 'm voor 58 euro, Challenge Computers voor 63 en Salland voor 65. Als het echt zo belangrijk is dat ie er voor 26 december is kan je die 5 euro extra ook vast wel missen, anders moet je maar lekker wachten
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
www.preisvergleich.de bvmisschien is er een soort Twiekersch.de/Preisewatsch
Ik vind het een beetje miereneukerig. Als je em nou echt voor 26 december nodig bent, dan betaal je toch gewoon ff wat meer
Omdat het WEL nodig is als je hem voor 26nov wil hebben
Zeker een Nederlander
[ Voor 22% gewijzigd door Demo op 10-12-2003 19:54 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1