Toon posts:

A7V Hdd led

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Asus A7V rev 1.01 hierbij werkt het hdd-ledje alleen op de ata-100 controller :'(, maar ik wil mijn ledje dus op de gewone ide controller.
Weet iemand hoe ik deze dan aan moet sluiten.
Removeble hdd racks hebben ook een ledje, dus het moet kunnen.

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

volgens mij werkt de led op beiden na een bios upgrade.

Anders zit er op je hd een aansluiting voor een losse HD led, moet je ge2woon ff in de manual van dat ding opzoeken..

IP Rocks

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 17:32

4POX

Everybody is wired

Die krijg je helaas met software niet aan de praat.. In 1.02 is dat opgelost.. Maar ik vind het niet erg want mijn cdroms hangen aan de ata66. En die hebben hun eigen lampje

AKA Rinkel weblog

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
psies zo heb ik het ook ingesteld... De hdd led functie werkt niet tot Rev 1.02.

Wat ik heb gedaan ook is de brander en dvd op de ata66 gezet, en me'n ata66 hardeschijf op de ata100 controller.. zorg wel dat je de laatste promise drivers download, anders duurt het een jaar om windows op te starten met de drivers die op je cd staan :Z

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mij HD niet op de ata100 controller aansluiten, want dan word de toegangstijd veel groter. En ik heb maar een ata66 HDD.

Ik zoek dus gewoon een schema om een led op de IDE bus aan te sluiten, dus mocht iemand nog een removeble IDE HDD rack hebben liggen vertel mij dan tussen welke pennen de led, via wat voor weerstand zitten.