[Win XP] FTP-locatie toevoegen in Placesbar

Pagina: 1
Acties:

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 15:45

Acheron

updatepack.nl

Topicstarter
Vanmiddag eens even bezig geweest met de Chello FTP-server en m'n website verhuisd.
Nu weet ik toevallig dat je de placesbar in Windows XP kan aanpassen via het register zodat ik bij het opslaan of openen van bestanden in Windows direct contact kan maken met de ftp-server.

Dit is me nu gelukt inclusief wachtwoord en gebruikersnaam in koppeling te verwerken ( ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@members.chello.nl ), maar kan ik ook een tekst instellen onder het pictogram?
Edit: Dit probleem kan je niet oplossen. Wel heb ik eromheen gewerkt door in Mijn Netwerklocaties een netwerklocatie toe tevoegen, inclusief gebruikersnaam en wachtwoord. Mijn Netwerklocaties staat nu natuurlijk wel in de placesbar :)

[ Voor 35% gewijzigd door Acheron op 13-02-2004 20:53 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Acheron

Acheron

updatepack.nl

Topicstarter
Iemand anders die dit probleem al heeft opgelost?

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01

Shaidar

Kan je dat ook niet met TweakUI (van powertoys voor XP)

Of met Xteq Setup?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:12

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik kan alleen de placesbar van het officevenster vinden, maar die werkt hetzelfde. In dit linkje staat alles wat je moet weten.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Acheron

Acheron

updatepack.nl

Topicstarter
Nee, ik gebruik Office XP niet, maar toch bedankt.
Ik denk gewoon dat dit niet kan onder Windows XP, want via andere sites ben ik dit ook niet te weten gekomen.