[nieuwe hotmail] meteen naar postvak in

Pagina: 1
Acties:

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 18:18

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Met de nieuwe vormgeving van Hotmail erger ik me aan twee dingen:

- Op de startpagina (vandaag) staan alleen het aantal nieuwe berichten vermeld van mensen in je cnotactpersonenlijst. Ik wil alles zien. En eigenlijk:
- Ik wil meteen in Postvak In komen, en helemaal niet op die Startpagina/Vandaag als ik inlog. In het oude hotmail was dat bij mijn weten in te stellen, maar ik kan het nu nergens vinden.

ja, graag!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Ja vind ik ook irritant..maarja wat doe je eraan?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Volgens mij willen wel meerdere dat (*waaronder ik) maar zoals ^^ zegt wat doe je eraan, het is en blijft gratis! ;) Dus niet zeuren. :9

Verwijderd

Daar erger ik me ook enorm aan maar ehm, wat is nu eigenlijk de bedoeling van dit topic?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Iedereen op GoT mag even zeggen hoe erg hij zich er aan irriteert :P

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Nee, hij ging er vanuit dat iemand hier wel een mogelijkheid wist om in te stellen dat je gelijk naar het postvak-in van hotmail gaat als je inlogt... :)

Verwijderd

Andere mailadres aanmaken en probleem opgelost. :9

Geen hotmail dan he ;-)

Vond het ook irritant dus ben overgegaan. Maar dit is denk niet echt een nuttig topic?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 17:00 ]

• PJKs

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:52:
Volgens mij willen wel meerdere dat (*waaronder ik) maar zoals ^^ zegt wat doe je eraan, het is en blijft gratis! ;) Dus niet zeuren. :9
Ik betaal inmiddels voor mijn hotmail...

ja, graag!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 19:14
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:56:
Nee, hij ging er vanuit dat iemand hier wel een mogelijkheid wist om in te stellen dat je gelijk naar het postvak-in van hotmail gaat als je inlogt... :)
Als ik dat wist had ik dat gelijk gedaan.

Verwijderd

-Cargo- schreef op 10 december 2003 @ 16:55:
Iedereen op GoT mag even zeggen hoe erg hij zich er aan irriteert :P
Bah wat erger ik me toch aan de vernieuwde hotmail. :P

• PJKs

PJKs

Young, Free and Single

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:56:
Inderdaad. Omdat er in het 'oude' hotmail volgens mij nog wel de mogelijkheid was dit in te stellen. Dus is deze functie er met de restyling uitgehaald?

ja, graag!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05 17:09
Ik ga altijd vanaf mijn msn naar mijn hotmail toe en dan kom je gelijk in je postvak in. Als je geen msn gebruikt heb ik er geen oplossing voor.

Last FM - Strava

Pagina: 1