Ik ben helaas mijn gsm verloren en moet nu even overstappen op een oud prepay toestel, alleen iets heel vreemd, 2dagen geleden hoorde ik dat ik nog 2dagen had voordat het nummer werd opgeheven, dus ik dacht maar snel even beltegoed kopen, maar toen ik gisteren die stap wilde ondernemen hoorde ik ineens dat ik nog 1 cent op mijn prepay had staan, en hoor ik helemaal niets meer over dat mijn nummer opgeheven wordt... vreemd, moet ik het risico maar even lopen? Heb geen zin mijn nummer te verliezen maar ook geen zin 20 euro uit te geven aan prepay als ik over 5 dagen weer mijn telfort abo sim heb..
En toen heb je natuurlijk even met KPN gebeld om te vragen hoe dat zit?
Lijkt me de makkelijkste oplossing hoor...
nou ik heb dus geen tegoed meer.. dus wordt bellen een beetje ingewikkeld, tot nu toe gaat het nog steeds goed, dus of die " nog twee dagen..." nu gewoon is om je bang te maken? Ik zal even bij de primafoon naar binnen gaan, want nog iets ander: na 1 jaar is zo'n toestel toch simlock vrij? Maar volgens mij zit er nog een simlock op ondanks dat ik hem 1,5 jaar heb..DkF schreef op 10 december 2003 @ 16:52:
En toen heb je natuurlijk even met KPN gebeld om te vragen hoe dat zit?
Verwijderd
Na 1 jaar kun je een unlockcode aanvragen, hij wordt niet automatisch simlockvrij hoorVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:48:
[...]
nou ik heb dus geen tegoed meer.. dus wordt bellen een beetje ingewikkeld, tot nu toe gaat het nog steeds goed, dus of die " nog twee dagen..." nu gewoon is om je bang te maken? Ik zal even bij de primafoon naar binnen gaan, want nog iets ander: na 1 jaar is zo'n toestel toch simlock vrij? Maar volgens mij zit er nog een simlock op ondanks dat ik hem 1,5 jaar heb..
Als die klantenservice niet gratis is op je gsm, dan kan je toch gewoon met een vaste telefoon bellen naar KPNVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:48:
[...]
nou ik heb dus geen tegoed meer.. dus wordt bellen een beetje ingewikkeld, tot nu toe gaat het nog steeds goed, dus of die " nog twee dagen..." nu gewoon is om je bang te maken? Ik zal even bij de primafoon naar binnen gaan, want nog iets ander: na 1 jaar is zo'n toestel toch simlock vrij? Maar volgens mij zit er nog een simlock op ondanks dat ik hem 1,5 jaar heb..
Wel een beetje nadenken hè, en een beetje creativiteit ontplooien...
En die unlock-codes, ja die moet je wel aanvragen...
Wanneer snapt iedereen nou eens dat niet alles vanzelf gaat in deze wereld
Heb ik ook weleens gehad, moest ik binnen X aantal dagen opwaarderen.
Ik had toen al 20€ gekocht, maar ik wou wachten tot de laatste dag, wat bleek toen: Ze hadden hem gewoon nog met een half jaar verlengt, zonder dat ik opgewaardeerd had
Vond het helemaal niet erg, de kaart heb ik gewoon een half jaar later weer gebruikt
Ik had toen al 20€ gekocht, maar ik wou wachten tot de laatste dag, wat bleek toen: Ze hadden hem gewoon nog met een half jaar verlengt, zonder dat ik opgewaardeerd had
Vond het helemaal niet erg, de kaart heb ik gewoon een half jaar later weer gebruikt
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
KPN Prepay heeft wel onlangs zijn geldigheidsduur verlengt naar 1 jaar... misschien komt het daar door.
ow wanneer is onlangs? toevallig vorige week maandag?nokia6610 schreef op 14 december 2003 @ 22:30:
KPN Prepay heeft wel onlangs zijn geldigheidsduur verlengt naar 1 jaar... misschien komt het daar door.
Verwijderd
Nee ietjes langer. Weet niet of je girofoon hebt maar daar kan je met €10,- opwaarderen. Scheelt de helft.
Weet niet hoe belangrijk bereikbaarheid voor jou is; Bedrijf?, Oma's gezondheid gaat zienderogen achteruit? Als er niet zoiets aan de hand is zou ik het gewoon gokken. Ben je een paar dagen niet te bellen, big deal!
Weet niet hoe belangrijk bereikbaarheid voor jou is; Bedrijf?, Oma's gezondheid gaat zienderogen achteruit? Als er niet zoiets aan de hand is zou ik het gewoon gokken. Ben je een paar dagen niet te bellen, big deal!
Het tijdsbestek voor het houden van je nummer is langer als het tijdsbestek voor het houden van je beltegoed. Je beltegoed raak je na 6 maanen kwijt, en je nummer na 9 maanden oid. Ik weet niet meer de precieze tijden, maar ze waren in ieder geval verschillend.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ja, dat zou even toevallig zijn hè, hebben ze speciaal voor jou gedaanVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 23:24:
[...]
ow wanneer is onlangs? toevallig vorige week maandag?
Tsja, dat zijn we idd, want 5 dagen geleden werd het topic geopend en dan zou de Telfort SIM van het nieuwe abonnement van femkester er zijn...Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 09:38:
Wat een drukte, stress en ellende voor....... niks?
[ Voor 7% gewijzigd door DkF op 15-12-2003 20:12 ]
het unlocken duurt dus 15dagen bij KPN, mijn telfort SIM is binnen, maar moet nog even formulier faxen en dan over 5dagen wordt mijn sim actief... KORTOM als het allemaal zo lang gaat duren achteraf koop ik wel even wat beltegoed...DkF schreef op 15 december 2003 @ 20:12:
[...]
Ja, dat zou even toevallig zijn hè, hebben ze speciaal voor jou gedaan![]()
[...]
Tsja, dat zijn we idd, want 5 dagen geleden werd het topic geopend en dan zou de Telfort SIM van het nieuwe abonnement van femkester er zijn...
Wat een drukte, stress en ellende voor....... niks?
Allemaal dingen die je vooraf al had kunnen checken en bedenken lijkt me zo...Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 01:25:
[...]
het unlocken duurt dus 15dagen bij KPN, mijn telfort SIM is binnen, maar moet nog even formulier faxen en dan over 5dagen wordt mijn sim actief...
- FF bellen met KPN of je kan unlocken en hoelang dat duurt...
(En die 2 weken is heel normaal, persoonlijk denk ik dat dit zelfs vrij snel is)
- Dat je nog formulieren moet faxen had je vooraf kunnen weten, tenzij er iets fout is gegaan, maar dan sturen ze je volgens mij geen SIM op...
Alhoewel het woord 'achteraf' mij deed denken dat je je erbij neer had gelegd, koop je blijkbaar 'achteraf' nog wat beltegoed, m.a.w. 'te/een beetje laat' want als je jezelf even goed had laten inlichten vooraf had je dus 6 dagen geleden al beltegoed kunnen kopen.Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 01:25:
KORTOM als het allemaal zo lang gaat duren achteraf koop ik wel even wat beltegoed...
Ik vind het dus vreemd dat je net 6 dagen hebt kunnen wachten omdat je, naar mijn mening, te lui was om even met een vaste telefoon KPN te bellen of langs Primafoon te lopen.
En nu ga je voor die 5 dagen dat je formulieren in behandeling zijn wél beltegoed gaat kopen....
Precies zoals Gemma al zei: als er geen levensbedreigende situaties zijn en je hebt geen eigen bedrijf (en dat heb je volgens mij niet met pre-paid
[ Voor 11% gewijzigd door DkF op 17-12-2003 08:14 ]
Verwijderd
DfK,
No offence, maar hou mij even buiten, wat op mij overkomt als, het naar beneden halen van Femkester.
Thanks.
Zij/hij had naar mijn mening vooraf (zoals jij het zegt) niets kunnen weten. Ze/hij is haar/zijn mobieltje niet opzettelijk verloren.
Ik ben het met je eens dat er veel gedoe is over weinig, maar mijn manier om dat duidelijk te maken is anders dan die van jou.
No offence, maar hou mij even buiten, wat op mij overkomt als, het naar beneden halen van Femkester.
Thanks.
Zij/hij had naar mijn mening vooraf (zoals jij het zegt) niets kunnen weten. Ze/hij is haar/zijn mobieltje niet opzettelijk verloren.
Ik ben het met je eens dat er veel gedoe is over weinig, maar mijn manier om dat duidelijk te maken is anders dan die van jou.
Pagina: 1