Ik heb allemaal van deze elementen

&

En als ik die onder elkaar plaats, ziet het er ongeveer zo uit:

Merk op, dat de onderste elementen zich aansluiten bij het EERSTE element van de vorige rij, maar niet bij de langste! (de 2e dus), daardoor vallen beiden rijen voor een gedeelte over elkaar en wordt het onderste gedeelte van de 2e kolom (1e rij) niet zichtbaar!
Hoe het moet worden is dus zo:

Maar ik krijg het niet voor elkaar.. Heb ook al clear: left; enzo gedaan, maar hij vertikt het..
CSS donkerblauw:
CSS lichtblauw:
Huidige probleem zie 3e reply

&

En als ik die onder elkaar plaats, ziet het er ongeveer zo uit:

Merk op, dat de onderste elementen zich aansluiten bij het EERSTE element van de vorige rij, maar niet bij de langste! (de 2e dus), daardoor vallen beiden rijen voor een gedeelte over elkaar en wordt het onderste gedeelte van de 2e kolom (1e rij) niet zichtbaar!
Hoe het moet worden is dus zo:

Maar ik krijg het niet voor elkaar.. Heb ook al clear: left; enzo gedaan, maar hij vertikt het..
CSS donkerblauw:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| div.stlDonkerblauw { position: relative; float: left; width: 771px; border: black 1px solid; margin-left: -1px; background-color: #F0F8FF; } |
CSS lichtblauw:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| div.stlLichtblauw { width: 153px; border-left: lightslategray 1px solid; border-right: lightslategray 1px solid; position: relative; float: left; } |
[ Voor 39% gewijzigd door r0bert op 10-12-2003 21:59 ]