ik heb een p4p800-vm ik heb xp geinstalleerd en alle drivers, maar het probleem is dat ik geen scherpbeeld heb in windows, het is aalemaal zo wazig, heb nieuwe drivers geprobeerd, maar er veranderd niets, ik heb een geforce 4 agp geplaatst, hier doet die het wel goed mee, de videokaart van de moederbord is onboard, wat kan ik doen...
Welke resolutie/verversingssnelheid draai je?
1024x768 bij 60hz en heb ook andere geprobeerd
Verwijderd
Misschien gewoon slechte filters in je moederbordvideodingetje.
Uit de tijd van de geforce 2 en radeon was er al een duidelijk verschil tussen deze twee zichtbaar... ik heb ooit ook es een 'upgrade' van radeon 8500 -> gf4 gedaan... die heb ik dezelfde dag weer teruggebracht omdattie een veel waziger beeld gaf dan m'n 8500. Ik heb nu een 9700 en beeld is een heel klein beetje waziger dan de 8500, maar sowieso tig keer beter dan die brakke gf4. Het kan natuurlijk zijn dat ik een brak exemplaar had... maar voor mij geen geforce meer
Uit de tijd van de geforce 2 en radeon was er al een duidelijk verschil tussen deze twee zichtbaar... ik heb ooit ook es een 'upgrade' van radeon 8500 -> gf4 gedaan... die heb ik dezelfde dag weer teruggebracht omdattie een veel waziger beeld gaf dan m'n 8500. Ik heb nu een 9700 en beeld is een heel klein beetje waziger dan de 8500, maar sowieso tig keer beter dan die brakke gf4. Het kan natuurlijk zijn dat ik een brak exemplaar had... maar voor mij geen geforce meer
ben je zeker dat de clear view van xp niet aan staat ?
Verwijderd
Idd het filter op het mb in combinatie met een misschien nooit zon superieure onboard videokaart
btv 60 hz , zet m als t kan hoger(als je een crt monitor hebt) anders zit je zo met een knallende koppijn
btv 60 hz , zet m als t kan hoger(als je een crt monitor hebt) anders zit je zo met een knallende koppijn
Pagina: 1