normale tv -> video in op tv-kaart

Pagina: 1
Acties:

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
hallo allemaal
Ik vind het beeld dat ik krijg via mijn tv-kaart als hij rechtstreeks op de kabel staat niet echt fantastisch. Nu is het volgens mij zo dat in een gewoone tv een veel betere tuner zit. Is het een optie de scart-uit op een tv aan te sluiten op de s video-ingang van mijn tv-kaart. Geeft dit beter beeld, en kan de tv dan ook uit staan zodat ik mijn computer als hdd recorder kan gebruiken? ik heb voorlopig ff geen tv dus ik kan het nu niet zelf testen iemand ervaring?

Verwijderd

Nee, het geeft geen beter beeld (tenzij de tv een betere antenne binnenkrijgt) en de tv kan ook niet uit staan. Maargoed, probeer het uit :) Lijkt me erg sterk als je veel verschil ziet.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Beter beeld: denk het wel
Tv uit doen?: nee dat niet, tuner staat dan ook uit, je kan wel een videorecorder gebruiken ipv tv, misschien wel zo handig, daar zit namelijk ook tuner in
Zenders wisselen doe je dan ook via je tv/vcr (vrij logisch).

Trouwens mijn tv heeft niet eens een videouitgang, dus wel ff checken als je een tv neemt of ie er eentje heeft (is dus niet vanzelfsprekend)

[ Voor 23% gewijzigd door Digital-DNA op 10-12-2003 15:39 ]

www.nintendocasemods.com

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48

JWO

kan via scart :)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
IMO heeft een scart aansluiting Video in en uit aan boord,

heb hier nl een scartkabel met aan de ene kant het 'normale' vierkante blok, en aan de andere zijde een mix van tulppluggen, met alle aansluitingen ( V i-O + aud I+ O )