ik voerde deze code in
en dan geft ie me een fout...
dat die rij niet bestaan, elke keer als 'k em leeg maak (droppen) en dan weer vol gooi is 't ff goed en daarna is 't weer KLOTE
server draai op linux 2.4.23
( MySQL version 4.0.15-standard )
enig id wat er fout is?
en over welke tabel 't gaat...
of 't nu om "ibf_members m" gaat ( ivf_members bestaat wel, maar die met "spatie" m niet , is dat soms de fout is er dan de mogelijk om via phpmyadmin een nieuwe tabel te maken en die dan "ibf_members m" te noemen?
mvg
michael
ff ipv quote code gebruikt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| SELECT moderator.mid AS is_mod, moderator.allow_warn, m.id, m.name, m.mgroup, m.password, m.email, m.restrict_post, m.view_sigs, m.view_avs, m.view_pop, m.view_img, m.auto_track, m.mod_posts, m.language, m.skin, m.new_msg, m.show_popup, m.msg_total, m.time_offset, m.posts, m.joined, m.last_post, m.last_visit, m.last_activity, m.dst_in_use, m.view_prefs, m.org_perm_id, m.temp_ban, m.sub_end, g. * FROM ibf_members m LEFT JOIN ibf_groups g ON ( g.g_id = m.mgroup ) LEFT JOIN ibf_moderators moderator ON ( moderator.member_id = m.id OR moderator.group_id = m.mgroup ) WHERE m.id = 258 LIMIT 0 , 30 MySQL said: Unknown column 'm.restrict_post' in 'field list' |
en dan geft ie me een fout...
dat die rij niet bestaan, elke keer als 'k em leeg maak (droppen) en dan weer vol gooi is 't ff goed en daarna is 't weer KLOTE
server draai op linux 2.4.23
( MySQL version 4.0.15-standard )
enig id wat er fout is?
en over welke tabel 't gaat...
of 't nu om "ibf_members m" gaat ( ivf_members bestaat wel, maar die met "spatie" m niet , is dat soms de fout is er dan de mogelijk om via phpmyadmin een nieuwe tabel te maken en die dan "ibf_members m" te noemen?
mvg
michael
ff ipv quote code gebruikt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 15:34 ]