Het is met de moderaties weer droevig gesteld. Dit waardeloze one-linertje wordt door tal van mensen met Inzichtvol en Informatief beoordeeld zodat hij op +3 staat. Eerlijk gezegd vind ik hem niet meer dan nul waard. Misschien kan iemand die een positieve beoordeling gaf hier eens uitleggen waarom dan wel.
ey, daar wilde ik net een topic over openen. Precies diezelfde reply......
* Delerium kijkt ook verbaasd naar de +3
Kort maar krachtig, beknopt en samenvattend wat de camera is.... en toch overbodig.
* Delerium pleurt 'm morgen wel naar de 0, als 'ie dan inmiddels niet op 0 staat.
* Delerium kijkt ook verbaasd naar de +3
Kort maar krachtig, beknopt en samenvattend wat de camera is.... en toch overbodig.
* Delerium pleurt 'm morgen wel naar de 0, als 'ie dan inmiddels niet op 0 staat.
Die reactie geeft perfect weer wat een gedeelte van de bezoekers van de camera vindt. Als er een reactie was geweest met als kern "wat een mooie kleuren", dan zou deze ook evenhoog gemodereerd worden. Plain gezien is het de ongefundeerde mening van de poster, waardoor een score van 0 tot -1 gerechtvaardigd is.
Qua DSP-gegevens kan ik iig al vertellen dat de +-mods iig geen vaste TMF-klanten zijn. Maar ik zie geen verband tussen users die dat hele topic willen zieken, dus ook in dat opzicht kan ik je gerust stellen. Degene die 'm van +2 naar +3 tilde (voor het eerst) is iig iemand met een behoorlijke goede staat van dienst.. (nou ja, Godlike iig).
Vreemde reply, ook al bijna doodgemod......
Qua eenvoud zou ik 'm nog wel op 1 willen laten staan, maar dit...
[edit, probleem opgelost]
Vreemde reply, ook al bijna doodgemod......
Qua eenvoud zou ik 'm nog wel op 1 willen laten staan, maar dit...
[edit, probleem opgelost]
[ Voor 5% gewijzigd door Delerium op 10-12-2003 16:48 ]
Quote van irc:
(16:15:07) (Sven) http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=915316
(16:16:33) (Longbeard) klik
(16:16:46) (Sven) zoveel moderaties en dan nog zo hoog
(16:21:26) (Longbeard) Op Zero