Ik heb laatst mijn Planet abonnement opgezegd.. eindelijk! Vanaf 1 december zou ik er af zijn. 2 December heb ik nog internet en wat blijkt.. een procedurefout bij Planet zorgt er voor dat de abo nog niet is afgesloten en dat er nog niks aan KPN is doorgegeven (ivm met 't killen van de lijn). 5 December ben ik er eindelijk af,.. ik wil naar BBNed.. dus mijn ADSL lijn moet er van KPN af zijn in de telefooncentrale. Dit is naar mijn weten een klusje voor ze van 5 minuten.
Omdat Planet stinkt, geven ze pas als de abo afgesloten is door aan KPN dat ze de lijn moeten killen. 7 December had KPN er pas bericht over. En wat blijkt:
ze doen er tot uiterlijk 30 december !!! over om dit klusje te doen. Ik hoop dat ze er niet 1 dag over heen gaan, want dan kan ik de Demon DSL Express korting op mijn buik schrijven.
Dan zal 't nog 2/3 weken duren totdat ik ADSL van Demon heb.
Planet wist al begin november dat we gingen afsluiten, waarom kunnen ze dan niet aan KPN doorgeven dat de lijn er 1 december afgaat en dus gekillt moet worden?
Ik zit door dit geintje dus anderhalve maand zonder internet.
Mijn vraag: is dit standaard? Dat het een maand moet duren voordat de lijn er af ligt? Ik heb internet hard nodig (werk/school).
Kan ik er wat tegen doen?
:// Nog iemand anders met soortgelijke ervaringen?
BAH!
Omdat Planet stinkt, geven ze pas als de abo afgesloten is door aan KPN dat ze de lijn moeten killen. 7 December had KPN er pas bericht over. En wat blijkt:
ze doen er tot uiterlijk 30 december !!! over om dit klusje te doen. Ik hoop dat ze er niet 1 dag over heen gaan, want dan kan ik de Demon DSL Express korting op mijn buik schrijven.
Dan zal 't nog 2/3 weken duren totdat ik ADSL van Demon heb.
Planet wist al begin november dat we gingen afsluiten, waarom kunnen ze dan niet aan KPN doorgeven dat de lijn er 1 december afgaat en dus gekillt moet worden?
Ik zit door dit geintje dus anderhalve maand zonder internet.
Mijn vraag: is dit standaard? Dat het een maand moet duren voordat de lijn er af ligt? Ik heb internet hard nodig (werk/school).
Kan ik er wat tegen doen?
:// Nog iemand anders met soortgelijke ervaringen?
BAH!