Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Counter-Strike suxx0r

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
iedereen cheat :(
is er geen andere mod ofzo of een ander spel want die gare cheaters beginnen me echt de keel uit te hangen (niet dat ik niet meer 0wN ofzo hoor).
;ppp

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Hoe weet je dat? Of kun je niet meer winnen, en zeg je maar wat?

Verwijderd

Ja echt man.
IEDEREEN cheat gewoon.
Tis niet meer leuk.

---->BULLSSSSHHIIIITTTT<----
Niet iedereen cheat.. je moet je gewoon niet aanstellen.

Verwijderd

1 woord:

N>:)E>:)W>:)B>:)I>:)E

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
4 woorden:

Kom op GoT spelen...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

hehehe de newbie kan niet winnen en DUS cheat iedereen! 0l0l0l0l0l

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:16
er zit wel een kern van waarheid in !!
maar niet iedereen....
gister nog zo'n skinhacker..switchte tussen ct-skin en t-skin heen en weer..vet irri man !!
en wallcheaters soms ook.....

:r :r :r :r

Verwijderd

Jullie zijn allemaal Afbeeldingslocatie: http://mm-clan.gamepoint.net/Smileys/newbie.gif

Ik word ELK potje dat ik speel uitgemaakt voor cheater...
Alleen maar omdat ik bovenaan sta...
Er zijn ook nog dingen als sounds...
Daar kan je ook lui op killen...
En over aimbots....
Er zijn ook nog SKILLS |:(

Verwijderd

Skillz zijn te herkenen. Cheats ook. En die zijn makkelijk te herkenen.

Ik wordt nooit uitgemaakt voor cheater. Ik zuig daarvoor te veel.:P

Er zijn de laatste tijd wel veel cheaters in CS. Die gasten maken het speletje minder leuk. Het is triest gewoon. Maar niet iedereen cheat.

De real gamers will stay on top. The lame cheater will loss at the end.

/me is geen cheater en vat het ook op als een erge belediging als hij voor cheater wordt uit gemaakt.

• Kees
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik cheat noooit in counterstrike, en als ik merk dat iemand op de GoT server dat wel doet dan is hij heel snel richting "rcon banid 0 woind kick"

maar voor cheaters heb ik dat nog nooit gedaan (die komen er ook niet meer, en tk'ers zijn overhet algemeen zeldzaam op GoT (met een gigabanlist imho :7)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 14:45
heheowatwaar??

een GoT server??

gruwelijk... >:)

was et IP ?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Topicstarter
tsss gaan ze me voor newbie uitschelden.. jullie zijn zelf de grootste newbies.. als iemand de hele tijd van skin wisselt of invizibol wordt dan ga ik niet zeggen dat die persoon skillz heeft... en ik heb dit niet gepost omdat ik niet meer kan winnen (waarvan eigenlijk) maar gewoon omdat ik op 4/5 v/d servers waar ik kom irritante skincheaters of wat dan ook rondlopen...
Ja en nu gaan jullie me zeker wijs maken dat ik op slechte servers speel..
sheesh

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 00:42
Gewoon StrikeForce gaan spelen :P Beter graphics en realistischer :)

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmm ik merk ook van mij zelf op dat ik veel minder speel dan vroeger. b.v. ik zat laatst op (voor de laatste keer) op wagening (universiteit), en toen kreeg ik 5 he granades voor me kop van de server owner :( (nadat er 90 sec was gespeeld). Toen ik er wat van zij kreeg ik meteen een grote bek, en een drijgement (om gekicked te worden).
<dit is eigenlijk een oproep tot het boycotten van wageningen ;)>
maar cs was leuk, maar ik speel nu veel meer front line....

Slave of Thieves

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-11 21:54

reapher

Z POWER

tja cheaters een verhaal apart, leer ermee spelen. Aimbots zijn namelijk te verslaan :) je haalt ze er ook zo uit trouwens. Maar je kan het nooit bewijzen, als je wat zeg tegen die gasten en ze beginnen je meteen uit te schelden. Dan is het simpel ze cheaten en voelen zich aangesproken. Maar goed ik heb er mee leren spelen en ach het maakt me niks meer uit. Wars speel ik niet meer dus ik doe het nu voor me lol.

Click hier niet

Verwijderd

Ik word ook vrij regelmatig uitgemaakt voor cheater.
Vind ik eigenlijk wel vleiend.
Bedoel.. zonder cheats spelen en toch voor cheater worden uitgemaakt.. geeft toch ergens in me hersenen een goed gevoel :)

We zijn allemaal newbie geweest.
Maar als je sinds Beta 1.0 speelt weet je waar mensen zitten (dit fenoneem word ook wel SKILLS genoemd).

Trouwens:

CS RULEZ!! :)
Cheaters SUCK! :r

Mensen die cheaten geven eigenlijk gewoon toe dat ze zielig zijn en gewoon niet kunnen winnen zonder cheats.

"You don't hear me you don't see me.. but my bullet you feel!"

[GoT]Dutch Commando

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

GoT Clanserver 130.161.58.110:27017

Gaat ffies tijdkosten, maar als het een beetje meezit hebben we eind December, begin Januari een super bak lopen bij Vuurwerk.

Ik denk dat we als een recht geaarde, van TN afgeleidde Couterstrike Clan (Gamerz 'o' Tweakers) daar wel even uitgebreid kond van zullen (laten) doen op de Frontpage.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

laat de cheaters maar komen :)
heb toch anti-cheat programma
iedereen die onzichtbaar is bijv zie ik in regenboogkleuren, en ben gelijk van die hossiefoutmeling af

Verwijderd

Ok.
Downloading.
*duurt wel ff met me isdn'tje :)*

[GoT]Dutch(ie) Commando
Pagina: 1