Toon posts:

Asus P4PE en audio-aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om geluid uit mijn boxen te krijgen moet ik de stekker in de roze plug van de microfoon stoppen ipv de groene.
Is dit normaal?
Zo nee, hoe kan ik dit veranderen?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Soundmax instellingen controleren in Windows :) ietsje meer eigen inzet is toegestaan overigens, want daar zie ik erg weinig van terug in je startpost ;). Met Soundmax moet je ff checken dat hij op 2 speakers staat, en dat de mic-in niet als uitgang staat ingesteld.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 10 december 2003 @ 14:17:
Soundmax instellingen controleren in Windows :) ietsje meer eigen inzet is toegestaan overigens, want daar zie ik erg weinig van terug in je startpost ;). Met Soundmax moet je ff checken dat hij op 2 speakers staat, en dat de mic-in niet als uitgang staat ingesteld.
Dat heb ik allemaal gedaan. Microphone staat op "Mute".

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

De ASUS P4PE heeft mogelijkheid tot 6 kanaals geluid en daarvoor worden dan ook de microphone en line ingangen gebruikt om geluid uit te sturen, denk dat ReemF dat bedoeld. Je moet dus niet bij je volume instellingen zijn maar bij je instellingen van je geluidskaart en hem dan waarschijnlijk weer op 2 kanaals zetten ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 10 december 2003 @ 14:42:
De ASUS P4PE heeft mogelijkheid tot 6 kanaals geluid en daarvoor worden dan ook de microphone en line ingangen gebruikt om geluid uit te sturen, denk dat ReemF dat bedoeld. Je moet dus niet bij je volume instellingen zijn maar bij je instellingen van je geluidskaart en hem dan waarschijnlijk weer op 2 kanaals zetten ;)
Bedankt, maar hoe doe ik dit?