Geachte lezer,
Ik hoorde dat je DIVX of XVID bestanden zonder ze eerst om te zetten naar .ISO kunt branden op een DVD CD en zo ook meerdere films erop kwijt kunt.
Ik wil een DIVX bestand ook graag branden op een DVD CD omdat de DIVX bestanden vaak te groot zijn voor 1 cd.
Zelf heb ik Nero 5.5 en een DVD branden namelijk, de NEC DVD-RW ND-1300A.
Ik heb al geprobeerd om een gegevens cd van de DVD cd te maken en zo de DIVX bestand(en) erop te branden maar dit lukte niet.
Ik heb gister ook een alles speler aangeschaft namelijk, YAMADA DVD DVX-6000.
Specificaties:
- VFD Display
- MPEG4 /DivX /XviD/DVD/SVCD/VCD/CD/MP3/DVD-R/DVD-RW/CD-R/CD-RW/Kodak CD compatible
- MPEG-1, MPEG-2 MP@ML, MPEG-4 Advanced Simple Profile Level 5* Video Decodering.
- Dolby Digital, MPEG-1 Layers 1, 2 and 3 (MP3) Audio Decodering.
- PAL/NTSC/MULTI TV
- Snel een langzaam afspelen
- Afstandsbediening
- OSD menu in engels
- 4x Zoom-Funktie
- 4:3 & 16:9 TV Formaat
- Progressive Scan Video Uitgang
Weet iemand hoe ik DIVX bestanden kan branden op een DVD CD zonder ze eerst om te zetten en zodat ik ze kan kijken op mijn alles speler?
Alvast bedankt.
Ik hoorde dat je DIVX of XVID bestanden zonder ze eerst om te zetten naar .ISO kunt branden op een DVD CD en zo ook meerdere films erop kwijt kunt.
Ik wil een DIVX bestand ook graag branden op een DVD CD omdat de DIVX bestanden vaak te groot zijn voor 1 cd.
Zelf heb ik Nero 5.5 en een DVD branden namelijk, de NEC DVD-RW ND-1300A.
Ik heb al geprobeerd om een gegevens cd van de DVD cd te maken en zo de DIVX bestand(en) erop te branden maar dit lukte niet.
Ik heb gister ook een alles speler aangeschaft namelijk, YAMADA DVD DVX-6000.
Specificaties:
- VFD Display
- MPEG4 /DivX /XviD/DVD/SVCD/VCD/CD/MP3/DVD-R/DVD-RW/CD-R/CD-RW/Kodak CD compatible
- MPEG-1, MPEG-2 MP@ML, MPEG-4 Advanced Simple Profile Level 5* Video Decodering.
- Dolby Digital, MPEG-1 Layers 1, 2 and 3 (MP3) Audio Decodering.
- PAL/NTSC/MULTI TV
- Snel een langzaam afspelen
- Afstandsbediening
- OSD menu in engels
- 4x Zoom-Funktie
- 4:3 & 16:9 TV Formaat
- Progressive Scan Video Uitgang
Weet iemand hoe ik DIVX bestanden kan branden op een DVD CD zonder ze eerst om te zetten en zodat ik ze kan kijken op mijn alles speler?
Alvast bedankt.