Toon posts:

Golden Sun + Golden Sun 2 voor de GBA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey ya'll,

Een vraagje.. Ik heb een GBA sp gekocht en daarbij het spel Golden Sun uitgespeeld. Nu was er dusdainge enthausiasme dat ook deel 2, Golden Sun: The Lost Age is aangeschaft. Nu is er ontvangen van horen en zeggen dat je die 2 games kon linken om zo stuff en Djin's over te zetten van deel 1 naar deel 2.

Ik een link-kabel gekocht voor de GBA, en geprobeerd, maar niet werken dus... Ik kan ook verderzz niets meer aan m'n savegame doen in deel 1. Ook schijnt er een w8woord verschenen te zijn naar de gradatie dat je hem hebt uitgespeeld. Ik zat in leven 35 en had alle 28 djin's van het spel, maar geen w8woord gekregen terwijl ik wel de aftiteling bekeken had... Er stond overgens wel in het boekje van deel 2 dat je de rechtercurserknop moest inhouden van de 4 pointspad (wat een rare benameningen allemaal, exuses daarvoor _/-\o_) en de R knop moest vasthouden om zo een optie erbij te krijgen om te linken. Is nooit verschenen na een aantal keer proberen...

Heeft er iemand een idee hoe ik m'n spullen van Golden Sun naar Golden Sun: The Lost Age kan overzetten dan?

GrzZ

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:53
R, pijltje naar links en B ingedrukt houden, dan verschijnt vanzelf een nieuw icoontje, namelijk 'send'. Vanuit daar kan je het of met je linkcable doen, wat ik je ten zeerste aanraad aangezien het password als je alles wil transferen uit 260 characters bestaat. :Y)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
In het boekje stond het nmlk verkeerd blijkt nu...

Thxx m8!!! _/-\o_

Verwijderd

The Will schreef op 10 december 2003 @ 16:33:
R, pijltje naar links en B ingedrukt houden, dan verschijnt vanzelf een nieuw icoontje, namelijk 'send'. Vanuit daar kan je het of met je linkcable doen, wat ik je ten zeerste aanraad aangezien het password als je alles wil transferen uit 260 characters bestaat. :Y)
Om hier even op terug te komen: ik heb het gekregen wachtwoord ingevoerd in de emulatorversie, zodat ik het meteen kon testen, en vanuit de emulator heb ik het ingevoerd op het scherm, omdat ik geen 2 gba's heb en dus ook geen linkkabeltje (en ik heb het geld daar niet voor over).

Ik ben er namelijk op een pijnlijke manier achtergekomen dat de 'S' en de '5' nogal wat op elkaar lijken op dat scherm. En vooral omdat 260 karakters invoeren toch wel redelijk lang duurt was dat nogal frustrerend :(.

(Dit is meteen een tip voor de mensen die het wachtwoord op het begin niet aan de praat krijgen: de 'S' en de '5' lijken veel op elkaar, misschien ietwat té veel (net als 'k' en 'K') :/.