Led's aansturen ideeen?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 09:35

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Hey waarom moet ie nu zo snel dicht en gaat iedereen direct RTFS schreeuwen? Ik ben al jaren actief op T.net en snap dat echt wel.

De combinatie van factoren waar ik mee te maken heb maakt dat het echt niet zo makkelijk op te lossen is, ik zit er al een jaar over na te denken en hou uiteraard aanverwante topics in de gaten.

"Heeft iemand een idee hoe ik er iets leuks van kan maken met een paar simpele componenten en hoe ik zorg dat het allemaal aanstuurbaar is ('t is lastig natuurlijk dat het voltage afwijkt) ?!"

A. voltage wijkt af van verschillende ledjes
B. zijn er mensen die weten hoe je met een microprocessor o.i.d. geinige effecten kunt genereren.
C. hoe zorg ik er voor dat een en ander betaalbaar blijft...

en wat heb ik dan aan "leds aansturen" als search string? weet echt wel ongeveer hoe je 'm vanaf de rs232 of lpt moet aansturen (heb 2 boeken hierover van elektuur). Alleen de creativiteit en inventiviteit ontbreekt nog deels. Daarom dacht ik laat ik eens een topic er over openen, maar nee de heren moeten het weer fijn verzieken, hartelijk dank hiervoor...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
mail Kaj. even :)

kaj (at) tweakers (dot) net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 09:35

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
We Are Borg schreef op 10 december 2003 @ 13:50:
mail Kaj. even :)

kaj (at) tweakers (dot) net
dat is een oplossing...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Doe dat maar via de mail idd.

Een hint: Als jij dat allemaal al weet, zet dat dan ook neer. Want nu heb je echt een topic met als inhoud "hallo ik heb 5 leds, hoe sluit ik ze aan en wat kan ik er voor leuks mee doen". Dingen die hier prima omschreven staan: Frequently Asked Questions CME

Zoek eens wat op rs232 icm leds aansturen, je kan er veel over vinden.

[ Voor 29% gewijzigd door JvS op 10-12-2003 13:56 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.