Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een panasonic SV-SD85 mp3 speler gekocht,
leuk ding alleen dan moeten er mp3's op...

Ik mn card reader erbij beetje mp3tjes naar die sd card slepen in explorer, wil allemaal mooi, winamp speelt ze ook vanaf de sd card mooi af, vervolgens sd card in de panasonic, en ja hoor "no sd audio"
Die mp3 speler kan een flinke variateit aan bitrates spelen volgens het boekje, heb het ook wel op iedere mogelijk bitrate geprobeerd en vbr..

Blijkt nou, kun je alleen muziek eropzetten met de software van panasonic en ook nog eens alleen rippen van orginele cd's (al je cd-r's, downloads en eerdere orginele rips zijn dus totaal onnuttig bij dit ding..)

Is dit normaal voor een mp3 speler :? , kan nog beter een discman gaan halen..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 13:54 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02 17:28

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Waarschinlijk weer een manier om illegaal kopieeren tegen te gaan, sommige mp3 spelers doen dit, maar het is niet "de standaard", het beste is om een mp3 speler te zoeken die herkent wordt als een "externe schijf", deze kun je zonder aparte software te installeren direct gebruiken op iedere PC met een modern OS.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je moet die mp3tjes mbv de bijgeleverde ( :r ) RealJukebox software op de SD-kaart gaan zetten. Het is namelijk niet MP3 wat ie afspeelt, maar SD Audio.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik al dacht, crap dus.. hij speelt helemaal geen mp3