Toon posts:

pc loopt opeens enorm sloom

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister mijn pc bij een vriend neergezet om te gaan lannen. Nou liep thuis alles nog soepel alleen nu geen een spel meer goed. Generals hapert met het scrollen en nfs u is onspeelbaar geworden zo erg hapert het. Ik heb niks aan de hardware ofzo verandert alleen het beeldscherm van mijn vriend aangesloten omdat ik mijne niet mee kon nemen.

specs:

amd 2500+@2.2Ghz
2x512mb pc3200 twinmos
sapphire radeon 9600xt 256mb

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Geen Kazaa of iets dergelijks op de achtergrond lopen?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
nope, alleen vriusscanner en me nvidia moederbord geluid ding en ati beeldscherm ding. Ik vind het echt enorm vaag want eerst deed alles het wel goed :'( en me pc moet die spellen toch echt makkelijk kunnen draaien.

Verwijderd

• heb je dit alleen in games?
• speel je de games online?

kijk je videokaart eens na, wordt ie warmer dan normaal?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Eerste regel: post je vraag in het juiste subforum.
Ik heb niks aan de hardware ofzo verandert
Nog los van de d/t fout geef je hier zelf aan dat deze vraag in beginsel niet in een hardwareforum moet. Dit is ofwel een netwerkprobleem, danwel iets met je software. Pas als je dat uitgesloten hebt zou je naar hardware moeten kijken.

En dan nog- verondersteld dat je dat al gedaan zou hebben, dan had dat vermeld mogen worden, dat en nog flink wat andere dingen:

PMG Beleid

Kortom, dit topic staat verkeerd en voldoet ook niet aan de voorwaarden alhier...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.