krijg mijn cpu niet warm : (

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Al dat stressen wil maar niet werken. Mijn cpu word nooit warmer als 25 graden (gemiddeld rond de 23) Hij loopt momenteel op 550mhz Dus niet erg overclocked maar op 600 wil die na mijn laatste mobo update ff niet meer lopen (startup en bij het window desktop scherm krijgt ie lock-up. vaag man
wrm doet ie het opeens niet meer? en waarom word mijn cpu niet warm? klopt de sensor soms niet? ik heb 24/7 een koe draaien en soms ook prim95 tegelijk erbij vaag

mzzl

Verwijderd

mobo update......

Nou dat is hem hoor.....ieder mobo reageert weer anders en helemaal als je van merk verandert......

Verwijderd

Check de Temperatuursensor. Lijkt mij stug dat hij niet warmer wordt dan 25C.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

Sensor zit toch in de CPU?
eringebakken!

systeem specs

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 20:30

me1299

$ondertitel

Het lijkt mijn ABIT KT7-RAID wel..

Mijn proc wordt altijd zo rond de 36 graden met full processor load!

650@910, dan zou hij toch warmer moeten worden???

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:52
De mijne (PII 350) wordt op full load 40 graden in de heatsink alleen al. 25 graden als max is een beetje weinig als je het mij vraagt :)

Verwijderd

had ik eerst ook last van...
ik had eerst een DFI mobo met via chip
toen was mn proc onoverclocked 36 graden

met mn be6-2 (die had ik GrATIS omgeruild , langleve garantie) is ie 50C (new kewler coming up
dus ik denk dat die sensor van mn DFI mobo niet goed was ofzo..... nou ja.. iig geeft mn nieuwe bios health status een heeeeeel andere temperatuur aan
:r

Verwijderd

Ik denk dat jij de verkeerde sensor hebt geselecteerd. Als er een sensor is die bijvoorbeeld 40 graden aangeeft is die van de CPU.

Hetzelfde heb ik ook met mijn kt7 raid.

Bij sisoft geeft hij bij proc temp 26 C en bij Mobo temp 39 C. Dan kun je toch wel raden dat er iets mis is.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

Goh de een loopt te klagen dat zijn celly maar 25 graden wordt en bij de ander is ie 52 graden!
hahahahahahaha Toch wel LOL >:) :)
Nou help elkaar en het probleem is opgelost.......(But it isnt so easy.......)

systeem specs

Pagina: 1