Toon posts:

Meerdere DIVX op een DVD CD

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik heb gehoord dat je DIVX bestand ook op een DVD CD kan branden, zelfs meerdere.

Nu is mijn vraag hoe ik dat moet doen.
Ik heb Nero en een DVD brander.
Ik heb al geprobeerd om een gegevens DVD te maken en het dan te branden maar dat lukte niet.

Weet 1 van jullie hoe het moet?

Alvast bedankt,

Jerry

Verwijderd

Plain easy, gewoon een ISO dvd maken :)

Dvd recorder selecteren--->Compilatie maken-->dvd selecteren bovenaan--->dan ISO---Divx bestanden slepen naar de linkerkant--->fikken maar :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 13:48 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan gewoon je divx als bestanden op een DVD branden, dat heeft niets met audio video te maken. Je kan ze daarna gewoon weer af kopieren. Net als met gewone bestanden, ik zie niet in hoe je dat niet zou kunnen lukken.,..
Als je een DVD wil maken die je in een DVD speler af kan spelen, dan raad ik je aan de AV FAQ eens door te nemen, en dan met name de links naar sites vol met Guides (doom9.org, dvdrhelp.com) eens aandachtig te lezen... Daar staat exact hoe je dit doet..

http://www.dvdrhelp.com/convert#10
hier staan links naar guides

[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 10-12-2003 13:51 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dan moet ik eerst het DIVX bestand omzetten.
En dan kan ik niet meerdere bestanden op de DVD CD kwijt.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 22:43

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:48:
Je wilt dus de films kunnen bekijken op een stand alone zeker? Gaat dus niet lukken ;) (divx = mpeg4 en DVD = mpeg2)

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een alles speler aangeschaft, speelt DIVX XVID VCD SVCD, kortom alles af.

Maar me DIVX bestanden zijn te groot voor 1 cd, maar ik hoorde dat je ook DIVX bestanden op een DVD cd kan branden, zonder ze om te zetten.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 11:05

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:48:
Omzetten naar wat?

Sowieso hoort dit topic al niet echt hier thuis maar meer in Opslagmedia & I/O Controllers. Maar ik mis toch heel wat aan je topicstart om dit topic zomaar te moven : wat heb je nou precies zelf al geprobeerd? Ja, je probeerde een DVD te branden en dat lukte niet. Met welke settings wou je precies branden? Welke versie van Nero, wat voor DVD brander? XviD, DivX of een ander formaat films? Waarin wil je ze dan afspelen?

Zonder al dat soort info kunnen we je niet goed helpen, en zo interpreteert iedereen je vraag anders. Ondoenelijk dus ;). Je mag van mij wel een nieuw topic in OM openen, maar geef dan precies aan wat je wilt, wat je hebt geprobeerd en waarom het dan niet lukt.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.