[TeleByte] Huidige klanten blues

Pagina: 1
Acties:

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07-2025
Euhmz.. Ik ben ergens begin augustus lid geworden van deze club, voor 75 euri per maand. Kort daarop beloofd BBNed dat de prijzen naar beneden gaan en de snelheden omhoog. Bij TeleByte interpreteren ze dat anders.... De snelheid aanpassingen voor huidige abbo's: '...proberen voor oktober, maar iig voor maart 2004....(!)' .. En de prijs mag rond die tijd ook 10 euro naar beneden. Voor nieuwe abonnees geldt dit per direct.

Ik eens stilletjes geinformeerd vorige maand hoe de status van eea is.. en ik zie dus nu op WebWereld dat BBned het allemaal niet gaat redden voor het eind van het jaar (dat verneem ik dus NIET via TeleByte, die informeren je nooit uit zichzelf).

Maar wat verbaasd mij nu het meest. De nieuwe abonnees zaten al 10 euro onder (en 512 kbps boven) de 'oude' Wide Open Unlimited, ze betalen het eerste jaar nog 10 euro minder....

MAW: Als je meer dan 5 maanden lid bent van TeleByte dan sla je jezelf enorm voor je hoofd... Zeker omdat providers als Demon het blijkbaar toch echt anders kunnen en duidelijk service gerichter zijn..... Ik zou deze club niet zo snel aanraden aan anderen... ben ik de enige die het somber inziet?

• emus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
Jup zelfde hier, heb ze nog er zelf overgemaild en zeiden tegen mij dat het volgend jaar in rond maart zou gebeuren dus ben niet egt blij hiermee, maar wat ik wel op kon maken dat er misschien een korting zou komen voor klanten die het niet meteen hebben gekregen...

dus ik blijf hope... ( ik begin richting Demon al te kijken )

Verwijderd

Wat zit jij te zieken zeg.

demon nieuw 65 euro
demon oud 99 euro

is wel meer dan 10 euro hoor. wij zeiken toch ook niet en bij demon zet net iets meer klanten dan daar.

edit:

En lees trouwens ook eve datums, thread is bijna een maand oud.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 20:52 ]

Verwijderd

Dat de snelheden nog niet verhoogd zijn ligt niet aan Telebyte. BBned kreeg het neit op tijd voor elkaar.
Volgens mij zijn de bestaande abonnees van Demon ook nog niet geupgrade.

Verwijderd

demon tussen 1 feb en 1 maart volgens bbned.

maar hij mag blij zijn dat ie een adsl provider heeft, ik sta hier al 2 maanden op min 2de lijn te wachten.

Verwijderd

Ben blij met me provider Cistron. Bij alle andere internet providers betalen de ouwe klanten nog ook de ouwe prijs (omdat ze ook ouwe inkoopprijs aan BBned betalen). Bij Cistron betaal je als "oude" klant al wel de nieuwe prijs ondanks dat het Cistron nog ouwe inkoopprijs kost.
Pagina: 1