TV-out probleem laptop (acer travelmate 291 LCi)

Pagina: 1
Acties:

• Meneer_Huijs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01 17:45
Ik heb deze laptop een paar weken geleden gekocht en bijna alles werkt naar behoren. Het enige punt waar ik nog niet helemaal uit ben is de TV-out. Ik heb de tv-out FAQ goed gelezen en ik denk ook al te weten waar het probleem zit.

Probleem:
Op de laptop zit een 7-polige sVHS aansluiting in tegenstelling tot de standaard 4 polige aansluiting die ik tot nu toe ben tegengekomen op videokaarten... In verschillende winkels heb ik gevraagd naar een stekkertje voor sVHS > composiet verloopje (zo'n geel tulpstekkertje)
Als ik een 4 polige kabel die normaal op de TV-out van mijn PC aangelsoten zit aansluit krijg ik alleen zwart/wit beeld...

Vraag:
Weet iemand waar ik een verloopje kan kopen van sVHS naar composiet? tot nu toe is Atembo in Delft de enige winkel waar ik zo'n stekkertje kon krijgen. Ze gaven me geen enkele garantie dat het zou werken... en het werkte dus niet, er kwam zelfs helemaal geen signaal meer door ;( Met een 7-polig sVHS naar 4 polig sVH verloopje ben ik ook geholpen, maar deze heb ik nog nooit gezien... Is er iemand met een zelfde laptop die het probleem heeft kunnen oplossen? Ik heb Acer gebeld, maar na een slordige 45 minuten wachten werd de verbinding verbroken en op mail reageren ze (na 2 volle weken) nog niet...

X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090

Verwijderd

Volgens mij bestaat er toch zo'n stekkertje dat 7-polig naar 4-polig doet hoor. Heb dat hiet op GoT al een paar keer gezien.

Probeer zoveel mogelijk winkels te mailen. Volgens mij moet die stekker je probleem wel verhelpen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 13:22 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Zelf maken is ook een optie. :)
Maar de betere computerzaak kan het zo bestellen want ze zijn gewoon te verkrijgen via de grootste groothandels van Nederland waar praktisch elke zaak zijn spullen vandaan haalt.

Senile! Senile Oekaki

• Meneer_Huijs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01 17:45
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat zelf klussen van een kabeltje niet de optie voor mij is :) (als ik mijn laptop EN mijn tv werkende wil houden iig)

Ik zal verschillende leveranciers van deze acer laptop eens een mailtje sturen!

X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090