Toon posts:

dual screen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heoi

heb volgende confoguratie:

agp slot : geforce 2 mmx 440
pci slot : s3 kaartje =)

systeem boot op agp slot en ander scherm blijft stand by
krijg geen beeld uit 2de scherm. het systeem kan perfect booten op pci slot maar dan krijgt agp slot weer geen beeld...

als ik pc opstart met agp slot krijg ik bij aparaat beheer ma 1 monitor te zien en 2 beeldschermadapters
als ik pc opstart met pci slot krijg ik een beeldschem en één adapter

wie kan mij helpe dit prob op te losse

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-08 10:46
In welk PCI slot heb je de pci kaart zitten?

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

Kun je eerst eens wat meer info geven? Bij het booten is bij het gebruik van meer dan 1 videokaarten altijd maar 1 scherm aan. Pas als windows de 2e kaart heeft ge-initialiseert krijg je op het 2e scherm beeld. Nou komt meteen de volgende vraag welke versie van windows draai je?

Dan is het ook nog handig om te weten welke S3-kaart het is, want die zijn nou niet bepaald fantastisch voor het gebruik in een multi-screen setup.

Verwijderd

Kijk eens in de ultramon database, daar staan allerlei dualsetups inclusief driverversies en tips.

Kijk eens voor andere drivers van die probleemkaart en/of zet die PCI kaart primairy in de Bios. Sluit ook op beiden videokaarten een monitor aan vóór booten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Rum schreef op 10 december 2003 @ 12:29:
Kun je eerst eens wat meer info geven? Bij het booten is bij het gebruik van meer dan 1 videokaarten altijd maar 1 scherm aan. Pas als windows de 2e kaart heeft ge-initialiseert krijg je op het 2e scherm beeld. Nou komt meteen de volgende vraag welke versie van windows draai je?

Dan is het ook nog handig om te weten welke S3-kaart het is, want die zijn nou niet bepaald fantastisch voor het gebruik in een multi-screen setup.
De goede antwoord, die met een beetje zoeckwerk ook makkelijk te vinden was geweest.

S3-based gevallen zijn overigens prima als enkele PCI kaart in dual setup te gebruiken, pas als je meer wilt dan dat wordt het lastig- en de Win2K/XP driversupport is vaak relatief gebrekkig.

Tenzij je een uiterst obscure S3-based kaart gebruikt (met 805 of 868 chip ofzo), moet dit lukken.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.