Toon posts:

Informatica Olympiade

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Zijn er hier ook mensen die meedoen aan de Informatica Olympiade voor de bovenbouw van het middelbaar onmderwijs? Ik dus wel, heb de eerste opdracht nog voor 1 december ingeleverd, om nog mee te kunnen doen met de 500 euro wedstrijd. Helaas niet gewonnen. Alleen met de volgende opdracht zit ik een beetje in de knoop. Iemand wat ideeën??

Meer informatie: www.informaticaolympiade.nl

Ow nog een vraag, in welke programmeertaal maken jullie het? En met welk programma dan?

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik doe niet mee, maar welke opdracht bedoel je, van de 1e ronde, de 2e ronde, 3e ?
Plaats anders even een direct linkje daar naartoe.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
heb er 3 jaar lang aan meegedaan, drie keer de tweede ronde gehaald. Geen probleem. Helaas nu te oud ervoor.

maar idd, met welke opdracht heb je een probleem? Noem een nummer, een linkje of op zijn minst een beschrijving.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Damn wat een site :X

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Mjah, elkaar openlijk helpen met programmeren van wedstrijden/prijsvragen valt onder het kopje 'subtiele fraude' en staan we hier dus niet toe :)

Wat niet zegt dat een discussie over de Informatica Olympiade niet gezellig en/of nuttig kan zijn, maar met onze gratis support de winnende inzending scoren helpen we niet aan mee. Dus programmeerinhoudelijk kan ik hier weinig mee, en daar Topicstarter nog niet in Stuffis Generalis kan zal ik 'm daar ook maar niet heentrappen voor een gezellig stukje theeleuten.

Sorry :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.