Verwijderd
zet je clock op 220mhz, en je memory ook op 220mhz en plak een extra cooler op je core. 
dan bij direct3d zet je aan:
* diepte Z-buffer aanpassen aan weergave......bla bla bla
* mimap niveau staat bij mij op 'hoge prestatie', moet je zelf maar zien.
bij opengl zet je aan: (ik speel UT op opengl, draait beter)
* uitbreiding buffergebied inschakelen
* dualplanes uitbreiding.....bla bla bla
* snelle lineair mipmap lineair filtering gebruiken
* anisantropische filtering inschakelen
hehe, dat was het.....en met deze instellingen haal ik bij UT gemiddeld 77fps in Deck16 met 4 bots op skilled
dan bij direct3d zet je aan:
* diepte Z-buffer aanpassen aan weergave......bla bla bla
* mimap niveau staat bij mij op 'hoge prestatie', moet je zelf maar zien.
bij opengl zet je aan: (ik speel UT op opengl, draait beter)
* uitbreiding buffergebied inschakelen
* dualplanes uitbreiding.....bla bla bla
* snelle lineair mipmap lineair filtering gebruiken
* anisantropische filtering inschakelen
hehe, dat was het.....en met deze instellingen haal ik bij UT gemiddeld 77fps in Deck16 met 4 bots op skilled
Ah geef het op met non-3dfx kaarten UT spelen.
Ik heb nu zelf een Geforce 1 SDR. Volledig getweaked, ongeveer 40 fps in win 98se. Mijn good old banshee haalde in win2k al 40 fps, laat staan win98se.
Conclusie: UT is echt een spel gemaakt voor 3dfx kaarten, veel betere performance (geen swapping met 64 mb ram).
Met een geforce moet je minstens 128 meg hebben als je UT een beetje acceptabel wilt laten draaien.
En weet je hoe het komt dat 3dfx kaarten het zo lekker doen bij UT?
UT demo: sponsored by 3dfx
Ik heb nu zelf een Geforce 1 SDR. Volledig getweaked, ongeveer 40 fps in win 98se. Mijn good old banshee haalde in win2k al 40 fps, laat staan win98se.
Conclusie: UT is echt een spel gemaakt voor 3dfx kaarten, veel betere performance (geen swapping met 64 mb ram).
Met een geforce moet je minstens 128 meg hebben als je UT een beetje acceptabel wilt laten draaien.
En weet je hoe het komt dat 3dfx kaarten het zo lekker doen bij UT?
UT demo: sponsored by 3dfx
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Dat is zeker waar, om UT d3d en openGL goed aan de praat te krijgen heb je een redelijk heavy config nodig, ik speelde de demo van UT eens met een p2 350 en voodoo2 sli, in 1024x768 smooth as silk.
Nu in d3d of openGL heb ik een P3@840, 256 ram en een Radeon 64 mb nodig om het zelfde te bereiken, maar het ziet er wel veel mooier uit:)
Met de M$ certified Radeondrivers en Loki's openGL loopt het eindelijk zonder swappen en met de s3tc textures is het
geblazen.
Nu in d3d of openGL heb ik een P3@840, 256 ram en een Radeon 64 mb nodig om het zelfde te bereiken, maar het ziet er wel veel mooier uit:)
Met de M$ certified Radeondrivers en Loki's openGL loopt het eindelijk zonder swappen en met de s3tc textures is het
Niet op voorraad.
Dus je moet toch meer geheugen hebben met een geforce 2 mx? (zie topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/84006 )Op zaterdag 09 december 2000 12:07 schreef Kanarie het volgende:
Pagina: 1