Toon posts:

Computer start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem: Al een aantal dagen start mijn pc niet meer op. Hij komt wel bij het XP-scherm en je ziet hem laden, maar na 10 seconden krijg ik een zwart beeld. Vervolgens start hij opnieuw op en begint hij weer van voor af aan.

De harde schijf geeft af en toe een tik en voordat dit probleem zich voor deed viel de pc heel af en toe uit.

Al geprobeerd:
- andere IDE-kabel gebruikt
- veilige modus opstarten
- andere harde schijf erin, maar hetzelfde probleem

Na het vervangen van de oude harde schijf heeft het systeem twee maanden goed gedraait.

Voor mijn gevoel ligt het dus niet aan de harde schijf, omdat ik hetzelfde probleem weer tegenkom.

Ik heb al gezocht op dit forum maar ik kon niets vinden.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-03 15:17

bonzz.netninja

Niente baffi

wordt je computer niet te warm? Check de fans eventjes allemaal. Kan ook brak gehuegen zijn, omdat hij tijdens het opstarten het geheugen gaat volbouwen, en dan op een gegeven moment bij je brakke mb's uitkomt.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Hoi,

Kan het misschien de videokaart zijn? Deze kan conflict geven zodat het beeld plots uitgaat. Andere drivers of iets dergelijks

Hoewel dat opnieuw opstarten ook vreemd is..... :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 11:43 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

maar na 10 seconden krijg ik een zwart beeld. Vervolgens start hij opnieuw op
Schakel het automatisch rebooten ipv een BSOD uit. Zie ook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Wellicht dat je nu een informatievere BSOD krijgt ;)

[ Voor 56% gewijzigd door BalusC op 10-12-2003 11:52 ]